Lite kort från SRF!

Fin, men ack så kall festival, men man träffade så mycket jättemysiga och roliga människor så det värmde upp mig :)


Jerry, min älskling, precis hoppat på bussen i Arvika mot Norjeäventyr


Knet lika nöjd han


Tobba gjorde en enda kaaaat vad jag såg, hoppas någon i landet har den i sin plånbok nu :)


Lite Jennifer, Tobba och Knet med en glänsande ren haka :)


Tror inte jag överdriver när jag säger att den lyktstolpen vid något tillfälle bara var någon dm från bussen, även ett rödljus var äckligt nära.
Akta er för Falköping.


..."Hotell"..."Bar"...lockande? Haha, välkommen till Falköping


Jennifer var lite trött, åksjuketabletter har den inverkan minsann.


Tss..Robin the Lords nya tatuering, man blir inte förvånad längre, haha.
En slipapa
C E AP = Se en apa


Haha, den stora frågan var - får den plats?


Haha, det var precis :)


Såhär såg det oftast ut, måsjävlar och mörka moln


Knet ser lite soft ut


Jerry också :)


Karlstadfölk


Det vi ser när vi vaknar på morgonen är två killar som slåss, har för mig att det fanns ett spräckt ögonbryn.
Poliser kom och babblade lite.
Det var väl det enda slagsmålet vi märkte av.


Dripp dropp dripp dropp...och jag och Jerry hann inte under partytältet i tid efter att vi varit i Sölvesborg och shoppat alkohol och lite mat...brr...blöta kläder är ju ingen höjdare


Många optimister i regnet, haha


Men sen kom solen, Robin styr bh-bräna, men råkade visst däcka, med öl i ena handen och cigg i den andra.
Annie- möt din överman, haha (Se bild nedanför)


Annie, Arvikafestivalen -06


Såhär ledsna kan visst bara AIK:are bli säger Jerry


Sofia och Tor-Björn(Hur det nu stavas åt alla håll)
Jag gillade verkligen Sofia (Du hette så vaaa?..ååh..mitt namnminne)


Jennifer i den efterlängtade solen.


Haha, fukt + sol + ny huvtröja = Ludd


Jag får agera luddplockerska, kände mig lite som en apa, dock så åt jag inte upp det :)
Notera att Robin börjat tappa huvudet.


Titta...AIK har hittat bäddsoffan...


Kan ni se Robins dregel?
Detta var våran största dokumentation under festivalen.


Åh, blev jättekär i Marias hår, den flätan vill jag ha :) *Kapa kapa*


En Frusen Knet, en frusen Jennifer, en optimistisk tobba


Peter! Han tappade bort sin orange digitalkamera, hoppas du hittade den.


Suddigt å jävligt, men desto bättre live :)
Amon Amarth!


Det roligaste med denna spelningen var dock denna mannen jag pratar med på denna bilden.


Kommer dock inte ihåg vad han hette, men vi stod och pratade igenom iaf halva konserten kändes det som.
Fakta jag kommer ihåg är att han kommer från Örebro och det var hans 7:e SRF. OCH han fick adressen till min blogg, så ser du detta får du gärna säga hej!


Sara och Jerry!
Sara hade dragit med sin irländska man Adrian, ett knäppt, underbart par :)


Här är han, herr irländaren.
Eftersom man själv är så kass på engelska tog det ett tag innan man vågade säga nåt dock, haha.



Gick och kollade på Brute också, Karlstadband, de sov i samma camp, så man var ju lite nyfiken, de var riktigt bra faktiskt!


De röjde på bra!


Yepp...han tog i :)


Vi hittade en skattkista när vi kom tillbaks till campet, men vi tog ingenting, jag bad om en senare istället :)


Sara...välte, haha!
Adrian såg mer stabil ut.


Jerry hittade världens snyggaste mössa, den är hans lilla ögonsten nu :)

Nu är det så att jag inte orkar slänga upp mer idag, men har ett ganska stort gäng kvar att visa, men får göra det när jag orkar.
Nu har ni fått sett första halvan ungefär av våran festival iaf :)







Kommentarer
Postat av: Tess

Vad kul! Trist att det var så kallt för er bara...Diggar bilden med Kenneths skinande haka...hahaha...turtle wax :-)

2009-06-11 @ 00:00:00
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Annie

Jävlar...jag får ta och lägga mig i hårdträning inför däckningsOS:P

2009-06-11 @ 17:59:56
Postat av: Maol

Kolla! Jerry har fått långt hår nu! hi hi hi

2009-06-11 @ 19:19:08
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

"Men du var ju rakad imorse"...hahaha :-)

2009-06-12 @ 00:13:54
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Katt mä hatt!

http://www.moderncat.net/2009/06/08/moderncat-etsy-find-to-scarborough-fairs-tiny-little-cat-hats/

2009-06-12 @ 00:14:30
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0