Och så lite bilder...

Här är bilder från midsommar och Peace & Love.
Två feta flugor i en smäll.


Presenter jag fick av Jerry på min födelsedag.
En bok, två filmer och senaste Miss Li-skivan :) Tack så mycket!


Presenter från Tess, en gullig klättrarkatt att hänga upp, grytlappar och så fick jag en valfri dricka på Ritz när vi var där och såg på Magnus Betnér. Tack så mycket!


Presenter från Marie - två gulliga kattböcker, 2 par strumpor med limefärgade tryck på, ett kort hon tog på mig när vi gick i skolan och ett jättefint bokmärke i tenn. Tack så mycket!

Av mina föräldrar och svärföräldrar fick jag pengar, vilket är bra, ska försöka hitta ett matchande halsband till ett armband jag köpte förra året.


Magnus Betnér på Ritz!
Mycket underhållande :)


Det skulle bli en kräleksfull bild, men katterna började sprattla åt alla håll så det blev lite...ptjaa...o-organiserat kanske :)


På väg till Tuna dagen innan midsommar.
Är vid Laxsjön- sååå jävla svinkallt var det, blåste hemskt, som det kanske syns :)


Fick posa ute på bryggan


Den ville Jerry ha


Hmm...vi hittade en heilande hund i Motala... scary


Vi hade med en flaska elvis-vin till Jerrys mor Signhilde, så den korkades upp på midsommarafton.


Signhilde ser till så allt går rätt till


Signhilde in action


Jag fick posera fint med elvis-vinet


Mackan skröt om att han kunde balansera sin öl


Han skröt så mycket att han blev ett helgon


Fia försöker gömma sig, ack så dåligt det går för henne. :)


Vet inte riktigt vad vi gör...?


Irish coffee kan göra märkliga saker med människor


"yummi yummi"


Haha...som sagt...irish coffee :)


Fia och Mackans missa Chaos smög omkring också


Jerry mössa var tvungen att prövas också













Kommentarer
Postat av: Maol

Är det ett räcke i hallen men ingen trappa?

2009-06-28 @ 21:19:33
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Vilka härliga bilder! Gillar verkligen kattsprattelbilden och din pose på bryggan! :-)

2009-06-28 @ 22:01:44
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Tess: Tackar :)



Maol: Haha, det är visst en trappa där :)

2009-06-29 @ 21:02:51
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Maol

ha ha det ser ut som ett streck bara ^_^

2009-07-05 @ 22:13:39
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0