Tjo!

Jag lever, så ni vet.
Jobbigt att köra så långt själv dock, stel och härlig i ena axeln.
Allt gick väl bra med resan förutom när vi kom förbi Karlstad någon gång på torsdagkvällen, fick vattenplaning deluxe, usch, det var otäckt.
Gled väl 10-20 m någonting innan jag fick tag igen. Helt plötsligt var det vatten över hela vägen, hade varit i två ränder sådär som det brukar vara på kassa vägar, men just där var hela skiten täckt.

I Tuna var det bra, vi var väl framme 00.30 på torsdagsnatten, så vi sov till 12 på midsommaraftonen.
På eftermiddagen kom Fia, Mackan och Chaos, de skulle också sova där.
Sen blidde det mat och prating hela kvällen, var hur trevligt som helst!
T.o.m så trevligt att vi glömde bort tiden, så vi lade oss väl vid 4-tiden på morgonen, så man var ju gött schleten på midsommardagen.
Då kom också Jerrys två äldsta bröder med familjer så det blev livat i stugan.
De sjöng för mig också :)
Då blev jag lite generat hedrad :)

Nu ska jag försöka slänga mig i dusch och sedan säng. Imorgon blir det jobb och hälsokompaniet!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar sånt prat där man glömmer tiden :-) Bra att ni är hemma tryggt och säkert.

2009-06-21 @ 23:29:22
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0