Jag ger upp.

Ok, jag har sagt no, ney, never till bloggande för egen del, men jag gav upp idag.
Fått ny dator som inte dör hela tiden så nu kanske man orkar sitta och greja lite, yihaa!

Men en sak kommer jag hålla fast vid, jag tänker aldrig...och då menar jag...ALDRIG, skaffa facebook.

Jag kommer börja slänga upp bilder bara jag får in lite på nya datorn också, allt ligger på den gaml

Och tro nu inte att jag kommer skriva varje dag, för det kommer jag nog inte orka eller vilja.

Idag styr min lilla kia ut mot mina parenteser där det ska firas ty Jerry fyller år snart. 1 april. Haha. Jättekul. Iaf så bjuder min mor å far på mat, gött.

Kommentarer
Postat av: Tess

Blogg är mycket roligare än Facebook så du valde rätt :-)

2009-04-03 @ 14:00:25
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0