Kallt!

I helgen någon gång så slutade värmepannan på jobbet att fungera, så när vi kom imorse så var det mellan 12-14 grader i fabriken, mmm...
Känner mig frusen in i märgen idag, kommer nog huttra resten av dagen också, längtar tills jag kan krypa in under täcket.

Cheech & Chong är fantastiska förresten, de är ett humorpar som gjort ett gäng stygga filmer. Beställde hem Yellowbeard igår, så nu inväntar jag på att den ska dimpa ner i brevinkastet, längesen jag såg filmen och har inte fått tag på den, men nuuu...hoppas jag får den innan helgen för då vet jag vad jag ska göra då!

Nu är min tatuering helt läkt också, får styra bild på den när jag orkar hålla i kameran, men idag (läs första delen i inlägget igen om du glömt) är mina fingrar alltför stela av kyla.
Tänk om man hade haft en sauna nu...

Kommentarer
Postat av: Mikael Bergfjord

H-e syrran, nu är det kört för dig. Du kommer bli beroende av detta bloggande. Det är typ som att ha en virtuell by på nätet där du kan bygga låtsassoldater som du kan skicka och kriga med en annan virtuell by. Som jag föresten är skitbra på! Jag är "Höder" på värld 1: www.tribalwars.se Moohahaha, jag är grymt stor!



...ja, du ser. Det är kört.

2009-03-31 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0