Grejardag

Wowowowow
Idag har jag försökt greja lite, orken är inte riktigt där efter en vecka med lite för dåligt med mat, men imorgon är det väl förhoppningsvis slut på det eländet.
Nu vill jag bara att tiden ska gå.
Jag och Jerry tömde våran stora garderob förut, nu står allt i vardagsrummet, till våra katters förtjusning.
Just nu håller Jerry på att måla om där inne, det ska bli ljuuust. Vi hade kvar den ljusa färgen från sovrummet, så vi använder upp den. Tråkigt med trähyllor, blir så mörkt, absolut när det inte är något fönster i rummet heller.
Sen så handtvättade jag också, plus att jag strök mina skjortor.
OH MY GOD vad jag avskyr att stryka. Det är ett helvete.
Tar fram strykjärnet kanske 3-4 ggr per år. Typ när man byter gardiner. Då passar man även på att snygga till skjortorna och dukar och dret.
Tråkigt.
Förr strök jag alltid. Jag tröttnade väl antar jag. Haha.

Jag vill så gärna åka och hälsa på Liam nu också, igår kom de hem från bb. Får se när jag pratar med brorsan när det blir, hoppas väldigt snart iaf :)
Shit, vi är ju i mitten av november redan.
Snart ska det upp med lite juleljus, så det blir lite mysigt. Gött gött. Älskar att göra det mysigt på jul, även om man sliter häcken av sig, men det är lätt värt det.
Och när man är klar värmer man sig lite glögg och bara...myser :)
Nu har vi ju inhandlat sunes jul också, så den ska vi kolla på fram till julafton :)

Hej å håå



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag stryker ALDRIG saker...hehe...Orkar inte. Robin får stryka sin egna skjortor och när jag hänger upp nya gardiner så är min standardkommentar: "Ah men de hänger ut sig till slut"...:-S

2009-11-16 @ 17:35:59
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Jag stryker heller aldrig saker. Så tråkigt. :P

Så blir det några kläder som hamnar på tradera?

2009-11-16 @ 18:28:27
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0