Halloween

Hej å hå!
Halloween var nice som faaan.
Mycket vackra kostymer, mycket roliga folk.
Helt lyckad kväll!


Min kavaj hade dåligt med fickor, så också mina byxor. Vad göra?
Malin säger att det är synd att jag inte har nån portfölj, eller ännu bättre - en fiollåda, för det hade ju gangsters å mafiosos förr.
Då kom jag på att mor och far hade en, så den fick jag låna :)


Fick plats med mycket om jag ville :)


En ninja dök upp. (Kristoffer)


Tess: Ur Terminator- Sarah Connors chronicles


Marie som Pyramid head från Silent hill 2-spelet


Jenny som sig själv


Jag som mafioso, dock utan knuten slips här.


Adam som Edward Scissorhands



Lisa som nån scary alice från underlandettös


Robin som clown!


Jörgen som zombie, han vann tävlingen. Ninja Kristoffer bredvid


Malin som Marilyn Monroes spöke


Sebastian var där också, lika mycket utklädd som Jenny :)


Johan också!
Dock är han inte så galen i ögonen som han ser ut här :)


Goda muffins!
Dock verkade någon bara ha tagit en mumsbit.
Facit i hand så var det Edward scissorhands som försökte äta, men som inte klarade av det med sina händer, så han gav upp :)


Annie som fågelskrämma


Sara som vampyr


Patrik också som vampyr...tror jag? :)


Peter som svininfluensan.
Jag har försökt muta honom med mina maffiapengar så han inte ska smitta mig.


Haha, ett försök att ta kort på Marika slutade med att Marie kastade sig framför kameran :)


Marikas ögon är lite fel färgade på den här bilden. Ifall du undrar :)


Peter har fått ärva Marilyn Monroes hår?


Har jag fått ärva svininflensan?
(Se se, jag hade slipsen knuten!!)


Jag följde med Jennifer å Tobba till Palle där vi hängde ett tag innan jag följde Jennifer hem.

Hej å hå!
Jag kanske skulle tagit lite snygga poserkort på mig själv, man glömmer bort det, man tar på alla andra.
Det finns säkert inte ens ett pistolkort på mig, så kan det gå. :)
Det var jäkligt kul iaf!
Tack för den festen Marie och Tess!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du skulle ha tagit kort på pistolen i toaletten ju! det var fan bäst på hela kvällen :D

2009-11-02 @ 18:09:11
Postat av: Maol

Ha ha jag minns inte den bilden på mig framför Marika. :D

2009-11-02 @ 20:00:14
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Härliga bilder! :-) Jag fick på mig min bästa menlösa "jag är en själlös robot"-look där...hihi :-D

2009-11-02 @ 21:34:34
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Majkel

Scissorhand var ju fullträff, grymt!



Teza föll för pyramiden :), eller Silent Hill-killen.

2009-11-02 @ 22:31:17
Postat av: Emma

OH LORD!

Svininfluensan var läskig. En grismask är alltid läskig.



Ja, vi får sammansmälta så att vi kan få normala kroppar. Höhö.

2009-11-05 @ 17:57:54
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0