Ny-hååår

Haj!
Ny-hår blir matig.
Hos mig.
O-khaj?

Jag kommer skicka ut inbjudningar, men har messat och "förvarnat" till er, som ni nog märkt.
Och ja, har jag glömt nån?
SÄG TILL!
Shit!Fuck! Aaaarghh!
Då skulle jag bli knallröding skämmos muckos. Ja. Det är sant. På svenska heter det visst tönt.

Idag ska ett gäng av mina vänner äta middag hos Marie, jag har ställt in pga operatioenen, ååååh. Tråkigt. Jag vill dit. Men det gör ont om jag ler för mycket, vilket jag kommer göra.

Katterna väckte mig strax efter 7 idag, orkade inte somna om. Så vad gjorde jag?
Jo jag satte mig och spånade på nyårsmiddagen.
Jag har bjudit som högst 3 pers på middag förut.
Nu skulle vi bli runt 20 om alla kan.
Lite skrämmande, men kul, ingen ska gå hem hungrig, det lovar jag er!
(Oh?...kom precis på min ena katt att gnugga sig mot Jerrys urdruckna kaffekopp..?)

Nu har jag snart gått igenom säsong 2 på criminal minds, bara 4 avsnitt kvar, sen har jag den tredje säsongen kvar och twin peaks, jag klarar mig nog igenom den här sjukskrivningen. Dock blir man så rastlös i kroppen.
Jag hoppas inte jag får för ont och så när de tar bort stygnen på tisdag, för då ska jag nog ta en promenad på kvällen. Få in lite syre i lungorna, flåsa som en tok. (Vad annars göra när man varit orörlig i två veckor?)
Flås. Ja tack.

Wowowowowowowoooooooooo
Adjö

Kommentarer
Postat av: Tess

Du får hojta till om du behöver hjälp med nåt på nyår vettu :-)

2009-11-14 @ 14:13:09
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0