Kaos i hemmet.

Nu står alla våra byråer och sängen i vardagsrummet, sänggaveln i köket isärskruvad.
Det är dags för målning av sovrum, yihaa!
Slipade vöggar igår, nu spacklar Jerry som en tok, sen ska det bara slipas och så ska vi torka av vägghelvetena.
Sen blir det färg.
Önskar att vi redan vore klara, har väl inte ens plats att hänga upp tvätt nånstans nu, så tvättkorgen blir mer och mer fylld.
Pkus att Dizzie inte tycker att vi ska sova när vi är så roliga och är i vardagsrummet på nätterna.
Jaja, snart är allt som vanligt igen.
Nu ska jag städa lite minsann.
KUL VA? hahahahaha

Har visst råkat slita lite i ena örhänget jag har också, så det har svidit idag och när jag kom hem upptäckte jag att det blödde. Blä blä blä vad ont ett sådant litet fjuttsår kan göra.
Jag kanske blir ltie härdad nu? :)

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Se där! Jag var tvungen att kolla på klippet med modellerna och bussen. Jag måste nog se den filmen ikväll istället för att plugga. Höhö.

2009-09-22 @ 19:15:20
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Maol

Vad hade ni för färg i början och vad blir det nu?

2009-09-22 @ 20:10:01
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Usch ja...småsår. Värst är väl ändå papercuts då det gäller smått? Blä! Kul att få sovrummet fixat! Här skulle fler rum behöva fixas, men är nöjd med att hallen har blivit det än så länge iaf. Det första en gäst möter ska inte behöva vara strimlade tapeter liksom...hehe :-)

2009-09-22 @ 23:32:15
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Maol: Färgen innan var blå tapet med nåt litet mönster på, inklusive fettfläckar på väggen från förra ägaren. Nu kommer det bli uhm...nästan vitt, men det är lite grönt inslag i...öhm...beigegrönt? haha och en mörkröd färg, om det nu passar, ska kolla med möblerna idag!



Tess: Papercuts gör för jävla ont! Ajajaj!

Hallen blir det nog nästa år här.

Ett rum per år är nog så jobbigt :)

2009-09-24 @ 17:17:53
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0