Galna fruntimmer

Heeeej!
Igår var det fest här, mycket trevligt var det!
Sen bar det iväg till the Roof där vi hängde ett tag och träffade lite mer fölk sådär :)


Världens snyggaste bild?
Anna och Elin kom på besök, och om ni undrar, man blir sådär skeptisk när man tittar på en live dvd med Macabre :D


Knet och Marie var också där :)


Lilla jag


Och min älskling :)


Jennifer kom också - Kul! Tack för kängorna, du ska få en fin Haunted-fylla :D


Elin och Annie


Malin med sitt lockiga hår, fiiint!


Haha, knäppen


En utslagen katt



Och en till... inte lätt att vara liten kisse alltid...(liten?)


Köksfylla! Always :D


Pööörnill jävligt glad :D
Tror ni inte jag glömde ta med kameran och mobilen till puben sen då?

Träffade massa nice folk på puben också, både arbetskamrater och festivalpolare :)
Sen så gick jag, Jerry och Jennifer hem, vi följde Jennifer hem och kikade in hennes lilla lägenhet, den var mysig, men väldigt liten, så jag förstår att hon drömmer om någon större :)
På vägen hem så märkte vi att ett halvt kvarter bakom oss så böjade det smälla, så vi kikade väl vad det var som hände, då stod en galen brud där och sparkade på en ruta, ordentligt hårt också, bara väntade på att den skulle gå sönder.
Så efter en ordentlig spark skrek jag väl "ey" till henne för att säga att det där är jävligt onödigt, går skiten sönder så kan hon få mycket skit för det plus att butiksägaren får mycket att krångla med, jävligt onödigt helt enkelt bara för att man får en snefylla.
Men ja, hann inte så långt.
För då blev hon galen och gick fram och började mucka med mig, knuffade och skrek. Yes, bästa dagen att ha högklackat tänkte då jag, höhö.
Men så kom hennes vänner och drog bort henne som tur var, jag är ingen bra fighter så det var ju förbannad tur.
Jaja, hon har väl lite mindre ångest idag än om hon hade haft sönder rutan och jag kom undan med en öm armbåge. Så, jag ska tänka mig för innan jag försöker prata med en full arg människa igen, man vet aldrig om man får en käftsmäll.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Såna där idioter borde man låsa in. Skönt att det "bara" var armbågen och inte hela du som fick spö.

kram kram

2010-04-25 @ 13:59:59
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Tess

Uh, vad otrevligt! En del människor borde aldrig få i sig sprit alltså.

2010-04-25 @ 18:38:35
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Hemskt att folk tar åt sig så bara en god samarit kommer förbi och vill hjälpa innan det går för långt.

Man får inte mycket tack när man försöker hjälpa.

Så det är inte ovanligt att folk helst vänder kinden till när något sådant händer, för risken är stor att man får stryk istället. Sad but true.

2010-04-25 @ 21:58:15
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Varsågod med skorna! Gött att de kommer till användning, lite snäll mot mother nature också :)

Hehe, jaa köp några alkoläsk så blire fina fisken!



Jag är aktiv på min blogg igen btw :)

2010-04-26 @ 16:30:47
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Malin

Finns så många idioter, och då speciellt fulla/drogpåverkade såna... Blä!

Heder till dig att du försökte ändå!



Kul fest hade ni iaf! :)

2010-04-27 @ 13:12:17
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.w

Men gud vilka människor. Serj? System of a down-sångaren alltså? :D Haha, uj uj uj. Ja, jag har fått höra av flera stycken att jag är lika Blanka. Jag tycker att hon ser drogad och elak ut så njao. Men ja, det hjälps inte.

2010-04-27 @ 16:38:09
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa du, det är ingen omöjlighet att du blir bjuden på dem också. De är så farligt goda att de kommer göras många fler gånger (fast inte FÖR ofta). :)

2010-04-27 @ 18:27:43
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Dick

Du och Jerry har verkligen inte tur med galna brudar. Det var inte samma som bet Jerry? :P

2010-04-27 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0