Massage

Idag fick jag massage.
Eller fick och fick.
Pengar ville de ha - de jävlarna, haha!
Men, fick presentkort i julas av Sara, tack tack tack, så de räckte nästan till en timmes knådande på rygg, axlar och baksida lår, det behövdes.
Så nu är jag lugn och harmonisk.
därför vill jag dela med mig av en av mina lugna favoritlåtar.
Sångaren från TOOL, här i A perfect circle, den rösten får mig att bli galen, jag dyrkar denna rösten, minst sagt, hittar inte ens ord.




Peter Steele - sångare i Type o negative har dött idag.
Tragiskt.

R.I.P

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Oj, det har jag inte hört. Hur dog han som?

Jag ska gå ner på Statoil nu och köpa chips. Det här går inte. Ingen frukt i världen kan råda bot på mitt sug!

2010-04-15 @ 20:01:35
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Jennifer

A perfeect circle är fint :)

2010-04-15 @ 20:25:54
Postat av: Maol

jag berättade nyheten om Steele för Hugo men han reagerade inte förrän jag sade att Steele hade stor kuk.

Say whaaaaat?

I playgirl alltså.

Så berättar man nyheter och får all uppmärksamhet :P

2010-04-15 @ 21:02:14
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0