Vimmerbypartaj

Jaaaa, då så, nu ska jag slänga upp lite mer bilder, dvs från Vimmerbyhelgen!

Fast först först: Den inbrottssäkra kattmatslådan!


Moahaha se så sur Suomi ser ut!
Det är den silvriga lådan som innehåller kattamt, sen står det även en genomskinlig bredvid med allt godis i, nu kanske de slutar försöka göra inbrott i vårat skafferi :)


Den här snygga Turbonegro-tavlan har Jerry målat till sin broder Nils.


Dicks skelett som pryder hans hem, här försöker det föda fram en plånbok.


En fröken Josefin som kom till Dick innan vi drog oss mot festen!


Johanna, Emil och deras lille Waldemar som var sådär 3 månader :)


Födelsedagsherren Laser som blev 30, grattis grattis!


Fia med ett snyggt vin...tror det var vin iaf? :D


Fia och jag, stackars Fia gömde sig lite väl mycket dock, haha!


Damp och Annie hälsar på varann, Malin visar upp sina turkosa naglar :)


Annie vann tipspromenaden, grattis grattis!


En av Annies öl funkade inte att få upp, vad göra? jo, Nils tog fram konservöppnaren :)


Chrisse och Preben var lyckliga också!


Knet hittade till småland också!


Närmast Ida, lillasyster Myhrén!


Tre syskon Karlsson: Nils, Fia och Jerry.


Nils och Fia intresserade av nåt..?


Jag jääävligt glad?


Jag och Mackan...jagar fotografen?


Mackan och Nils....jagar mig?


Är Ellen naken??? Ojojoj ;D


"Skyl dig kvinna" skrek Fia och räddade Ellen från mitt kort-tagande?


HAHA, jaja, FÖRLÅT herr Tamburini, jag rev dig under ögat! Så går det om man är djurgårdare!


Tommy Tamburini och Ludde, Ludde hittade ett bord att dansa på :)


Dick glad som bara den :)


Malin smakar nåt äckligt?


Men Malin! Vad gööör du! Hahah!!


Och lika snabbt så ser hon normal ut igen, precis som om inget har hänt :)
Jag gillert!


Close-up på Ludde


Han kan dansa också?


Ännu en close-up, denna gången på Ida!


Mackan missade fotöljen? Haha


Littel vaknade efter sömn i soffa


Jag ser någorlunda pigg ut för att infinna mig så sent på kvällen, grattis till mig


Mackan ser lite mer schleten ut :D


Och jahaja...där kom vi in på samma nivå :)


Nils, Laser och mögelmannen

Ja, det där var väl lite av vad som hände under kvällen, glömde ju av att ta kort hela tiden, annars hade jag haft maaaassa mer.
Yla om det är någon kort du inte vill vara med på! (som vanligt!)

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Annie

Jo, tänkte bara en liten rättelse. Det var inget problem med ölburken. Det var bara Nils som tyckte att jag drack för dåligt eller nåt sånt:)

Tackar till dig och Jerry som körde hela vägen ner och tillbaka:)

2010-04-05 @ 21:06:05
Postat av: Annie

Vulgär syster jag har förresten:)

2010-04-05 @ 21:07:45
Postat av: Malin

Mycket rolig kväll. :)

2010-04-09 @ 02:22:18
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Klart man ska öppna ölburkar med konservöppnare, haha.

2010-04-12 @ 11:56:23
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0