Åh jag gillert!

Helgen blev jättebra!
Trots enorma regnmängder i fredags så jag fick köra på en cykelväg för att inte drunkna i en rondell!
Har äntligen fått träffa mina kära Skövdianer igen!
Lika goa som vanligt, saknar knäppisarna redan!
Plus att Fia och Mackan varit här under helgen också, helt jävla underbart!
Hade en hur kul fest som helst med dem och Arvikingar under helgen!
Jag har bilder som kommer upp lite senare :)

En sak till också, Kära kära Jenny och hennes Martin ska äntligen få bebis!
Nu har de kämpat i nästan 2 år för detta, många tårar har jag sett, men nu - äntligen!
Det är lite babyboom nu, det är nice!
Och snart är det dags för Tess också, är så nyfiken på hur den lille kommer se ut :)


Jenny på Arvikafestivalen iår, gravid men fortfarande hemlighetsfull eftersom det var så tidigt.
(Klart man undrade varför inte inte tog en öl till In Flames liksom, haha!)


Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Lika hemlighetsfull var hon när vi var hem till dem och hälsade på :-) Vi är så glada för deras skull!

2010-08-15 @ 13:56:12
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Micke

Nämen sedär, kul! Gratta från Bollebygd!

2010-08-16 @ 10:51:33
Postat av: Kri

2010-08-16 @ 14:28:56
Postat av: Kristin

Jag slant visst på tangenterna här uppe höhö

Vad skoj att dom till slut blev gravida. Vet själv hur det känns eftersom vi fick föröka i över 2,5 år. Det är inte alltid så lätt. Vad skoj att din helg blev lyckad! kram

2010-08-16 @ 14:30:26
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0