Jag leverrrrr

HEJJE!
Idag kom vi hem från våran långresa.
Lyckats spela mycket kort, varit full, träffat de bästa kanadenserna som finns antagligen, köpt snygga t-shirts till Liam, frusit som en kotte, svettats som en stare, kissat mycket, hatat en fnittertysk. Fått spott i ansiktet av en argentinare (svälj innan du pratar, tack), fått en säkerhetskvinna i tyskland att säga "iuuuuh" och hålla för näsan när jag la upp mina kängor för röntgen, HAHAHA.
Jag har massa kort, hinner inte idag, eller ja, orkar.
Inte det att jag är lat idag, jag ska skriva det här snabbt nu och slänga mig på soffan i magläge.
Jag har ont i RÖVEN. Nej, inte analen, RÖVEN. Om du tänker dig där skinkorna börjar, längst upp, där känns det som jag har ordentlig träsmak, men ja, det ger sig inte och är 1000 gånger värre, ursäkta om jag är äcklig nu, men jag kan knappt skita, går varken att ta i eller slappna av, underbaaaaart. Hoppas det är bättre imorgon. Kan säga att det inte var kul att köra bil idag, hade på röv-värmen hela vägen och hoppades det kunde lindra lite, det gjorde det temporärt iaf, nu har jag ont igen.
Och.jag.måste.ta.mig.ur.datorstolen.igen.nu.och.väcka.gulliga.Suomi.av.mitt.gallskrik.

Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska alltid drabbas av nåt på festivaler, din stackare! Undrar hur det gick till. :/ Hoppas det går över snart iaf!

2010-08-09 @ 19:49:17
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Tess

Oj du...hoppas det blir bättre snart!

2010-08-09 @ 21:39:00
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men oj, så knasigt. :/ Jobbigt.

Själv är jag mest bara superdupertrött. Somnade när jag kom hem igår, vid 17 och vaknade typ nu, halv två. Haha. :)

2010-08-10 @ 13:32:59
Postat av: Malin

Vet faktiskt inte, beror väl på vad som är orsaken antar jag. Är det parfym och om jag undviker det och är duktig på att smörja in mig så försvinner det nog fort.

Om det är nån matallergi som har poppat upp, så kan det kanske dröja ett tag. Om jag inte råkar sluta äta just det då. Eksem kan ju ha många orsaker. :(

2010-08-10 @ 18:13:44
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0