Kantarellpizza

Heeeej å hå!
Jag började min dag med en över timme lång promenad, blev lite nojig dock, för himlen blev jäääävligt mörk så jag trodde inte ens jag skulle hinna halvvägs innan jag skulle bli genomblöt, men jag klarade mig faktiskt!
Sen när jag kom hem hoppade jag och Jerry in i bilen och åkte till skogs för lite kantarellplockning!
Så nu håller han på att rensa skiten och så ska han sen ha det på en pizza han ska göra.
Själv hatar jag kantareller, så jag ska ha en pizza utan det istället :)
Imorgon ska jag äntligen ta mig till gymmet igen!
Nu har jag inte varit där på sådär 3 veckor, det var ju besök hos bror, sen festival och sen en storförkylning på det, nu är jag nästan fungerande igen och ska därför mobba mina muskler igen, ska bli nice!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mäh, hur kan du inte gilla kantareller? Varm smörgås med sådant guld på är ju hur gött som helst! Skämmes tamigfan! :P

2010-08-22 @ 16:03:56
Postat av: jennifer

Är benägen att hålla med Pernilla där ;)

2010-08-22 @ 19:42:26
Postat av: Micke

Håller med föregående inlägg till fullo. Själv traskar man runt i skogen i en mindre evighet efter dem gula jävlarna och får nätt och jämt ihop till sin smörgås som man äter på en minut.

2010-08-22 @ 22:33:23
Postat av: Maol

Hi hi det är Idas kompis och han heter Hugo ^_^

2010-08-24 @ 20:56:36
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0