Torra toaletter

Idag stängde de av vattnet på jobbet vid 10, så vi har gått många timmar utan att kunna gå på toa.
eller jo, de hade ju lämnat en hink med vatten så man kunde spola...men vem fan vill det?
Jag klarade mig, plus att vi gick till kvarnens toalett på 14-rasten och fick urinera. Har aldrig varit så gött förut tror jag :D
Så ja, nu tror jag att de fått bort bakterierna iaf.
För er som inte har facebook och kunde läsa mitt gnälliga inlägg så handlar det om att det kom upp en lapp för någon vecka sen att vi hade dåliga bakterier i vattnet på Accona och att vi haft det i flera år.
Det var väl först nu någon hade testat vattnet och sa att det måste kokas innan det använts, då hade vi jobbat i över en vecka efter semestern, det hade väl blivit värre under semestern eller liknande, det hade runnit över något annat vatten i brunnen.
Så ja, det fick bli att dra med vatten hemifrån.
Men ja, man kanske har blivit härdad av att dricka alla evil bakterier? Eller så är det inte så konstigt att man aldrig blir frisk när man väl blivit förkyld?
Vem vet, vem vet.

Nog om vatten!
Nu ska jag nog hångla med Jerry!

Tjipp tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0