Wacken - 10

Jahaja, då har det varit festival ännu en gång!
Det var nice.
Mycket roligt folk och självklart många att prata mindre gott om, haha. Så som det ska vara när man umgås med tyskar :)


Taxi dubbelsatan?


Tobba och Jerrysom bli fulla inne i Wacken


Vacker bild.
En galen kanadensare vi träffade på bussen och som blev våran granne.


En väldigt glad jag!

Sen blev det väl natt.


Sen på morgonen kom det folk.
Jerry hittade en solhatt.
Knet försöker vakna i bakgrunden


Anna å Jens!


Arg kaaatt?


En trött, nysminkad, nulullig jag


Uuuh, gött med pringles!!!


Ja, hon ÄR fint sminkad!
Jag fick inte alls fyllesminka henne.


Vad hette han nu då? Fernando? Whatever! En Argentinare som såg sig själv som ett helgon iaf och när han pratade spottande han en i ansiktet, naaaajs


Jens och Sofia


Pimpelöl eller flötöl, vilket du vill


Näsringskamp?


HAHA; Jag var så ego, försökte få kort på mig och Jerry när vi låg på våran madrass, jag hamnade ganska myckt i fokus


Ett annat försök. Nu tog ju inte jag upp hela bilden iaf :)


Uuuh, i bakgrunden står fnittertysken.
Bara helt knäpp.
Även kallad tabascotysken.
Annie bjöd honom på en chiligodis som var svinhet, han tuggade på i godan ro, gick iväg och hämtade någon slags tabascosås som han nog ville att vi skulle blanda i våra groggar...ja..hmm..nej tack


Fin älskling i flätor


Partytrick- blås upp en ballong i ett grogglas


Tadaaaa! Sen så blåste vi även upp ballonger i varandras munnar...det var...weird- men kul! :D


Gravid Annie ey?


Ok, hur stora är oddsen att Jerry blir gravid?
Är det nåt jag inte vet om?


Hahaha, så jäkla...sjuk bild.
En gravid Pernilla som står och röker, vart är spisen och fläkten och 70-talshemmet?


Man bara måste älska det leendet :)


Kinky bröst Oscar fick då


Alice Cooper var fiiiint! Tack Annie för sällskapet (Och våran presentutflykt efteråt)


Vad gööör dom?


I mitten sitter Pernillas son.
Hur kommer sig detta?
Vet inte varför vi kom in på det , men han sa att hans föräldrar hette Pernilla och Jerry, så ja, ni förstår nog... :)


Jessica var en rolig tjej!


Sofia ger Annie smörj :)


Sagge på Annie tuttar?


En censurerad Jerry :)


Grodan Pörnill fick av oss fick visst ha blöja


1349!!!


Jäkla rökmaskiner!
Men iaf - Ihsahn! Svinbra!!!


Levande - men inte mer
Sista dagen var hemskt varm


Ingen ville nog leva på morgonen, en del vaknade till, andra inte


Jag och Jerry kikade lite på Kampfar innan solen tvingade oss tillbaks till campet för skugga


Jordnötsbågar i grogg - mumma?


Fick lite afrikavatten av Pernilla, tack tack, det fick mig att vakna iaf :) (Afrikavatten= vodka, apelsinjuice och persikoiste)


Första kvällen snodde Jerry och Tobba en lampa, det roliga med den var att den verkligen tändes först på kvällen och i början av kvällen lös den bara om man svajade med den, hahaha!


Så såg den ut :)


Ser inte det här ut som en väldigt mycket fräschare version av Koalapappan från förra året?
Han var nån bussgubbe vi såg när vi satt oss på våran buss, hahaha!


Koalapappan och Emil från förra året.
Har tyvärr ingen bild av honom framifrån

Tack alla för en fin Wacken, det gjorde vi bra!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ser ut som mycket skoj :-)

2010-08-10 @ 20:23:57
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Pernilla

HAHA! Det måste ha varit koalapappan! :D

2010-08-12 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0