Jul å jul å jul å juuuul

Igår gjorde vi en liten julmiddag här hemma, vi missade mitt jobbs julbord förra helgen och ville göra lite go mat, på jul är vi ju icke hemma!
Så det blidde revbensspjäll, lax, hovmästarsås, köttbullar, rödbetssallad, omelett, Janssons och kålrotslåda! Missade jag nåt nu?
Och så hade jag bakat en äckligt svingod kladdkaka tidigare under dagen som vi smaskade på.
Den måste jag göra igen och bjuda på nån gång framöver!

Nu har jag precis ätit en rest-tallrik, förutom att jag inte fått julklappar känns det som juldagen!

Höhöhöhöhööööööööööööö

Hoppas ni också hade en trevlig lördag!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Micke

Låter äckligt härligt det där!!!

2010-12-12 @ 11:47:16
Postat av: jennifer

åh guuud sö gött! jag var ju med på Tobbes julbord men jag var lite på pickalurven så jag kommer typ inte ihåg hur det smaka :)

2010-12-12 @ 13:25:07
Postat av: Maol

Jag hade också en trevlig lördag. ^_^

Men idag mår jag inte så bra. :( Bakis.

2010-12-12 @ 19:18:26
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0