Sprutelisprut

På tisdag ska våra kära katter iväg och få vaccination.
Så förbannat skönt att Jerry har körkort nu alltså, jag kan ju inte köra med lapp för halva ena ögat och ja, katterna måste få sin spruta nu, skönt att kunna lägga ansvaret hos någon annan :)

Sov inte bra inatt, vaknade hela tiden av att jag hade ont, iriiterande att man gillar att ligga på just den sidan som är opererad, så jag drar väl i stygn och allt när jag sover.
Och en heeeel lång vecka tills stygnen ska bort.

Jaja!

Det måste verkligen bli Metaltown, vi har preliminärbokat hotell nu, så jäkla nice! Och vad blir det på west coast riot? Lika bra som förra året? Jag håller korpgluggarna öppna!
Och så Getaway Rock Festival då! Med Immortal. Entombed, Ghost och F.K.Ü än sålänge som drar :)

Det blir nog en fin sommar i år igen!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Alltså jag måste ju också till metaltown!

2010-12-02 @ 11:52:00
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad fint! :D Cronnys.

2010-12-02 @ 16:03:45
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0