Det var nice

Väldigt trevligt igår!
Glada töser, galna djur och god mat, allt som behövs för en lyckad kväll :)

Glada tjejer:



Malin!



Marie!



Jenny!

Galna djur:


Snobben och Dessie.
Dessie är totalt helvild, haha, ska ha kärlek direkt man råkar titta bort från henne.
Snobben är äldre och lugnare och har visst en "Mattmysarstund" varje dag enligt Jenny :)


Signe.
Go katt, har dock aldrig varit med om en katt som ser så förbannat sur ut på varje kort, har försökt ett antal gånger kan jag ju säga :) Men som sagt, go är hon!


Ernst!
Moder: Signe
Fader: en långhårig jävel, haha!
Väldigt söt, ska snart få bekanta sig med en rakapparat ty det blir lite tovor på långhåriga missar som mest slåss med kammen :)

Sen har de ju en Tissen också, även det barn till Signe, men henne fick jag inget kort på.

God mat:
Ja, det tog jag ju inga kort på men..
Förrätt: Toast med go röra och räkor, namnam... Marie fick vegetariskt, var någon avokadoröra istället :)
Middag: Räksoppa! Så jävla go va den! Marie fick sparrissoppa :)
Efterrätt: Marängsviss, görgött! (hur det nu stavas..?)

Efterrätten åt vi samtidigt som vi tittade på Torsk på Tallin, ty den hade inte Marie sett och det är hon ju tvungen att ha gjort :)

Var väl hemma någon gång efter 23 sådär, då kom jag på att jag inte tagit något kort på mig själv, försökte ett antal gånger åmandes framför kameran, gick ju sådär, här är några försök iaf, med min älsklig Jerry :)






Så såg jag ut, kul va?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tror aldrig jag sett en helgrå långhårig katt :-) Så söt! Maten lät god! Nån av er kanske skulle ställa upp i programmet Halv 8 hos mig? ;-)

2010-02-06 @ 19:16:03
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma

Jerrys skägg är ju fantastiskt. Det är som...POFF!

2010-02-08 @ 18:46:41
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Malin

Oooh, jag tror faktiskt Jerry har vunnit över Kerry i skäggtävlingen. Kul att namnen rimmar också! :D



Jerry Jing och Kerry King? ;)



http://www.ultimate-guitar.com/img/namm/2008/kerry_king.jpg

2010-02-08 @ 18:58:36
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0