Fika

Igår mötte jag och Jenny upp en gammal arbetskamrat plus en tjej som gick i parallellklass med oss i högstadiet, vi hade någon lektion ihop, kan det ha varit...hmm...foto? Kommer icke ihåg, men vi hade väldigt kul iaf, hon är en sån öppen och glad människa.
hon bor visst uppe i Örnsköldsvik nu (tror jag det var?) men var hemma på besök, så vi styrde en fika iaf.
Det var jättekul!
Hon var sig så lik i sättet, lika öppen och go och glad, hoppas vi ses igen när hon kommer hemåt i maj igen :)

Uhm uhm uhm...vad har hänt annars? Inte så mycket minsann, fan, Malin, jag längtar till båten, börjar fatta att jag snart får smaska på m&ms... (Ja, jag vet att det finns i affären ni som tror att jag inte vet det, men jag har en deal med mig själv - bara köpa på tax free, annars skulle jag se ut som en av m&m figurerna för längesen nu)

Nästa helg har minsann Tobba partaj också, dit måste man ju försöka ta sig också, mycket nu! Jag som skulle ha tagit det lugnt ändå fram till båten..tss... så det kan gå.

Åh, inte för att någon som läser min blogg antagligen gillar fotboll, men här är min nya favorit i Liverpool, David Ngog! Yeaaaah!


Ja jävlar...Ngog är nog kung tror jag!

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fatta att vi snart får äta vaniljpudding igen! Fast men min tur så har de skippat den eller så är den slut. :(

2010-02-10 @ 22:39:42
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh fy.

Jag skulle nog bli helt hysterisk och först försöka vårda rådjuret i en kvart och sen ringa någon. Men ja, man får hoppas att man slipper.

2010-02-11 @ 07:25:39
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: alex

saknar en annelie i vårt hem, vill att du kommer och hälsar på igen!!! kram från skövde

2010-02-11 @ 21:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0