Gött med fredag!

Mindre gött med snön som kom.
Ännu minde kul att de har lovat ännu mer imorgon, får väl se hur det blir med det....JAG tycker iaf att det räcker nu!
Idag klippte jag mig minsann, och köpte luftmadrass, ska ta med den till Karlstad imorgon så jag och Jerry har nåt att sova på när vi kommer hem från båten nästa veckaaaa, yeah, jag är smart, mjau mjau mjau. Sist vi sov hos honom låg vi på golvet i sovsäckar, hade väl funkat om inte Jerrys kompis märkte att jag var vaken mitt i natten...och bara jag. Han ville inte sova, han ville prata! Jippie! Jag ville sova.
Så vi såg nog ut som två larver, den ena jagad av den andra...jag kröp omkring och försökte komma nog många meter ifrån honom så att jag skulle hinna somna innan han kom ikapp...gick sådär. Sov väl en timme eller nåt tillslut, tss.
Men han ska inte på båten, så jag får nog sova :D

Idag har cancern skördat ännu ett offer.
Våran före detta inköpschef, Göran Eriksson dog imorse av sin hjärntumör.
Jag tänker på hans fru och barn, vet inte hur gammal han blev dock, kanske runt 60 sådär.
Han jobbade iaf när jag började och gjorde det i några år.
folk blev mer och mer vansinniga på honom mot slutet då han jobbade, för de beställde saker, men han glömde bort att beställa, så irritationen steg mer och mer.
Sen åkte han in på nån undersökning och då upptäckte de tumören, den tryckte på och gjorde honom glömsk och vimsig i största allmänhet.
Då förstod man, allting föll på plats.."det var därför han glömde".."det var därför han sa så konstiga saker".
Jobbigt, han var en bra man.
Vila i frid!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, den vill jag se! :)



Var det kul i Karlstad?



Förjävligt med hjärntumörer. En av de jag hade hand om på Vågen hade det, hon var jättevirrig. Sen dog hon. Det var min jobbigaste arbetsdag nånsin! :(

2010-02-21 @ 21:03:14
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

Apropå Banksy så undrar jag också hur han ser ut, men han avbildar sig som en apa iaf. :)

2010-02-21 @ 23:26:48
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Du har bra svar på allt du! :)

2010-02-22 @ 23:18:14
Postat av: Malin

Det var från mig alltså. :)

2010-02-22 @ 23:19:07
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Förbaskade cancer. Usch, fy och blä.

Får man se din nya frisyr? :)

2010-02-23 @ 22:17:16
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0