Partybilder!

Jag har ju inte varit den snabba med att lägga ut bilder.
Festen förra helgen hos Tobba har jag inte lagt upp nåt om, och inte från båten, men nu blir det fasiken andra bullar.

Se och njut.

Karlstad 20 februari
(Jag var visst inte så kamerasugen, så ja, har inte några kort alls nästan, höhö..)


Henrik var där, jag blev glad, ty jag fick reda på att han gillade Tool, sånt gör mig alltid lycklig :)


Close-up på söta Jennifer


Tobba och Robin in action

Js, det var väl det jag hade från Karlstad, NI FÖRSTÅR VÄL VARFÖR JAG INTE ORKAT LÄGGA UPP DET?

Ok,ok..lite mer bilder:

Close up-kryssningen 25/26- Februari


Kennet!
Vi hade inga platsbokningar men lyckades få sitta ensamma i en kupé allihopa, är inte det bara så lovely?


Jerry kör lite uppåtläpp, yeah, nice nice!


Malin kör på mafiosostuket, bara cigarren som saknas!


Jag levde också, håret med, på ett sätt som gjorde att det la sig lite som det ville, moaha


"Yeay! Åka buss!"


"Är vi inte framme snart..?"


Den här gentlemannen såg ut som Ludde, en kille från Vimmerby, det tyckte vi var lite tokigt, försökte få kort...gick sådär..som ni ser..


Sen hade vi även denna killen som liknar damp. Hela vimmerby kanske har en halvdan kopia här i landet?


buffé!!!
Kennet staplade vinglas, Jerry blev dålig och fick lägga sig, jäkla skit :(


"Finns det vaniljpudding?"
Oh yes! Gött gött gött!


Istäcke nästan hela vägen över till Åbo...brr..


Malin med sitt snygga halsband och klänning!



Glada?
Oh ja! :D


Entombed! Oh yes, smarrigt!


Lite mer Entombed, mycket bra spelning!
Det roligaste som hände var dock nån kille som trodde sig vara väldigt bra på att flirta som kom fram till mig, så tyckte jag han var jobbigt, så jag buttade honom väldigt lugnt ändå åt sidan, typ sköv iväg honom, men OUUUPS, det var visst en soffa där som han ramlade baklänges i, mycket underhållande, en skalbagge som hamnat på rygg :D


Kennet och piraten, party efter entombed, kanske runt 2-tiden eller liknande.



Den här killen var nog världens gladaste jag nånsin mött, hur kul som helst, skrattade åt allt...lite som mig alltså :)


Och min älskling vaknade tillslut, jippie!!!, såg att jag hade messat till en som var på båten att vi var festsugna, det var vid 3-tiden på natten. Yeay!


måste vara snyggaste bilden jag tog på denna kryssningen :D


Så härligt glada vi var :D


Oh yes :)


Den killen var nybliven pappa, grattis ännu en gång. Och då menar jag inte herr gul-tröja!


Världens snyggaste t-shirt eller vad?


Morgon, istäcket kvar..brr..


Sååååå söt!
Så här brukar våran ena misse Suomi också sova :)


Jerry - den piggaste av oss alla på morgonen :)


Jag nyduschad


Snygg spricka i isen


Tribulation!
Jag vet, svinkasst kort, gick ju fan inte att få bra bilder, bläää.
Men - svinbra spelning och ganska mycket folk ändå, de stackarna hade ju första spelningen på fredag, vid 13-tiden. typ då de flesta kanske precis öppnat ögonen.
Det var nice, man blev stolt att komma från Arvika :)


Tillbaks i hytten! :)


Yeay! Party :D


"RÖT VIN"...ruttet vin?..ajajaj...


Hmm, why the long face..?


ahaaaa!
En munfull med munk.
Hur små och söta som helst :)


Äta öl? Hjälm på!


Jag fokuserad i bakgrunden, hämtar vin :)


Mongo!
En kille jag och Jerry träffade på förra årets closeup- kryssning!
Hur kul som helst, dock så mådde ju Jerry kasst när han kom och hälsade på i våran hytt på torsdagen, och på fredagen blev det inte heller av, han var mer intresserad på att babbla med Bullet på taco-buffén än med oss :)
Och ja..sen hanns det väl inte med helt enkelt.
Ses vi nästa år igen kanske?


Dimma och is.
väldigt snyggt men lite scary.

Det var lite gott och blandat från båten.
Tjipp & tjo!

Tack Jerry, Malin och Kennet för en fin resa!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, du hade klackar. Det vet jag inte om jag sett dig i förut. Men det var snygga stövlar:) Du skulle tagit kort på Malins skor.

2010-02-28 @ 21:04:27
Postat av: Emma

Ni såg ut att ha det väldigt trevligt! Jag vill också åka båt men jag blir nog sjuk. Jag mår ju illa av allt. Jag drack julmust nyss och mår illa.

2010-03-03 @ 18:31:22
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0