Skövdepartaj

Ok, orkade inte vara lat, ville lägga upp bilderna direkt ändå :)


Yeay! Kissen Kitty var så söt och lite halvknäpp, som en katt ska va :)


Peter och Alexandra som jag bodde hos, hur goa och roliga som helst!


HAHAHA, detta var ändå för roligt!
Vi var på en pizzeria, så hade de ändå en ganska fin tapet, som det blivit repor i...vad gör man då? Jo man tejpar diskret över det med FRYSTEJP.... HAHAHA.
Kan inte bli annat än lyckat!


Kalle och Diana ville med och äta pizza.
Jag gav Diana en komplimang för hennes handskar. "Tack, men dom är lite fjolliga" tror jag svaret blev, hahaha :)


Alex jättesöt, rådjursögon :)


vi började med en köksfylla


Sen blev det vardagsrum...brukar det inte vara tvärtom? :)


Djup diskussion?


Peter fick väldens snyggaste tofflor! Jag är inte alls avis.


Mycket läckert :)


Nu börjar namnen sina, jag har skitsvårt för namn. Men ja, en kille, som körde oss till puben (Och visst hem också)


Var det Diana som hade gjort mig som en south park karaktär? Mycket vackert, to.m en katt, HAHAHA!


Jag älskar fan Dianas frisyr! Själv skulle jag aldrig våga eller orka ha det dock!
Kalle: Skeptiskt nr 1.


Peter: Skeptisk nr 2


Diana och Kalle.
Kolla in ramlösaflaskan, ser härligt giftig ut, säkert jättegott :)


Och så var det det där med namn. Väldigt trevlig tös som jag tyckte liknade Hanna Hellqvist. Värmläningen som pratar i morgonpasset på p3.


Här är den mest normala bilden på henne, att få en framifrån var inte det lättaste, ty hon gömde sig bra :)

Och här är Hanna Hellqvist

Ja, kanske svårt att se, men hon var lik iaf :)


Ännu en übergullig tjej!


Haha, vilken kinky bild :D


Han igen!
Han hade visst varit statist i bröllopsfotografen, så nu får jag försöka få tummen ur och kolla på den filmen som jag har tänkt sen jag fick höra talas om den, jag är inte snabb, men jag är jäkligt seg.


Haha, vem hade den här tatueringen? Astuff! :)


Peter och jag när jag fortfarande kunde stå

Hade jättekul, vill absout åka ner igen någon gång och partaja! :)

En lite rolig sak jag drömde inatt förresten.
Själva drömmen gick väl ut på att jag skulle ta mig från plats a till b, och fick göra saker för att kunna göra detta, det är inte så viktigt, det intressanta med drömmen var att Hugo kom fram kanske 5-6 gånger i drömmen till mig, med två skorpor i ena handen och ett glas jordgubbssaft i den andra.

"mmm, skorpor och jordgubbssaft är jättegott. Jättegott. Verkligen, två skorpor ska det va." Sådana meningar upprepade han några gånger för att sen försvinna. Detta upprepades alltså ett antal gånger under natten, så gissa vad jag fick slänga i mig när jag vaknade vrålhungrig?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Var träffade du folket för första gången? ^_^

2010-02-01 @ 20:30:26
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Peter

Superschyssta bilder!!! När kommer du och hälsar på nästa gång? :)

2010-02-01 @ 21:07:44
Postat av: Tess

Hahahaha...du och dina drömmar :-D Härliga!

2010-02-01 @ 23:56:02
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Mika

Fan vicken perry tatuering! =D

2010-02-02 @ 20:10:36
Postat av: Malin

Angående likheten så var ju håret lika iaf, och de rynkade ögonbrynen. Men man måste kanske se likheten "in action" för att se den.

Hanna är iaf en bra och rolig journalist. Hon intervjuade BlondinBella i dn en gång, det var kul. Bl.a. sa Hanna till Bella att hon absolut inte kunde ha festat i Värmland om Bella aldrig blivit riktigt full utan bara sippade lite på vin när hon drack. Inte ett citat rakt av, men nåt liknande det där var det iaf! :)

2010-02-03 @ 05:33:24
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0