Blöööh

Min förkylning är kvar, inget gym idag inte, har väl pyttepyttefeber också, så då vågar man ju inte anstränga sig precis.
Höll på att inte orka somna om när jag vaknade vid 3 imorse, men lyckades tillslut, sov till hela 7! Sen har jag haft twin pekas-maraton, snart är jag klar Malin :)

Gjorde en cheese-cake igår, mycket smarrig var den, fast den hade nog smakat ännu bättre om jag inte varit så tätt i näsan, höhö, får väl göra den igen nån gång maybe.

Fasiken, vill ha sommar nu, börjar toklängta till festivalerna, blir ju iaf 3 stycken i sommar! Metaltown, Arvika och Wacken, whiiie!!!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är luuuuuugnt! Vi kollar på Deadwood för fullt. Är bara tre säsonger med tolv avsnitt i varje. :) Vi började förra fredagen och nu är det bara åtta avsnitt kvar på sista boxen. Så bra är det! :)

2010-01-17 @ 19:36:57
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0