Träningsvärk

Tjipp tjo!
Idag är jag stel som en vandrande pinne.
Tränade igår morse, hittade en maskin som tränar vaderna, så den körde jag ganska tungt med. det märktes ju idag kan jag ju säga. Plus att jag tränade armarna.
Vad hände idag på jobbet då?
Jo, de största skåpen som går att göra skulle göras, tre stora klumpar! allt är otympligt, man måste vara två för att göra skiten, åååh, jag hade spagettiarmar efter det kan jag ju säga.
Så nu är jag hur stel som helst, får ta en vilodag idag, ska träna imorgon igen så, men då skippar jag nog vaderna :)

Nej, nu ska jag fortsätta glo på "How I met your mother" eller vad det nu heter :)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så hurtig jämt! Att du orkar gå upp så tidigt och träna blir jag imponerad av...



Vad kostade det på Rajjens?

2010-01-27 @ 02:59:28
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det är jag intresserad av. :) Jag vill börja träna men hälsokompaniet är för dyrt, speciellt nu när jag blir arbetslös...

2010-01-27 @ 20:03:26
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0