Jag hann!

Ingen övertid = hann gå på Tunas utställning!
Åh så söta roliga bilder hon hade, mycket små detaljer, man kunde stå och titta en evighet :)
Gillade även de andra målningarna, de fick en att tänka efter lite :)
Kul att prata med henne också, var evigheter sen! :)
Så jag är glad, jag hann :D

En dag kvar till den efterlängtade semestern!
Jenny fick ett abrupt slut på sin arbetsvecka idag då hon gick hem med antagligen feber, kuuuul. Hoppas hon skyndar på att bli frisk så hon inte ska må dåligt på sin semester.
Hon var gullig och bjöd mig på en Kvarnenburgare idag också!
Ååååh, suverän! 200 grams hamburgare, 99% nötfärs 1% kryddor på ett ungefär, liggandes i ett chiabattabröd :D
Och stora strips a la klyftpotatis till det och nån svingod sås, jag var nöjd!
Det bästa med den är att man kan äta sig vrålmätt, men man blir inte kass i magen, så det känns att det inte är massa tillsatser :)
Så åker ni förbi Klässbol i sommar och äter kött, missa då inte den fantastiska burgaren!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

gött med semester! och en sån hamburgare lät inte fel :)

2010-07-08 @ 19:34:58
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad bra att du hann! Jag och Marie skulle dit idag, men min tandvärk kom emellan. :( Så, imorrn ska vi dit iaf! Jag har ju faktiskt ett äkta Tunakonstverk hemma hos oss. Hon är väldigt duktig!



Låter inte fel med den burgaren du! Gött väl?! Stackars lilla Jenny, sjuk igen. :(

2010-07-08 @ 20:11:22
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag gillar inte hamburgare, men det där lät faktiskt gott :-) I sådant bröd också.

2010-07-08 @ 20:57:44
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Det verkar redan ha lugnat ner sig rätt mycket.

Och på Facebook kommer jag säkert hamna inom en snar framtid. Bra att du tar hand om mig då. :) Puss på dig!

2010-07-10 @ 00:16:07
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0