Arvika brinner

Gick precis hem från Marie, hörde en siren och såg att det steg upp rök i skyn bortom konsum Styckåsen.
Gick dit och såg ett rött trähus som det rök väldigt ur.
Var brandmän och poliser där. såg inga ambulanser, så antingen var ingen hemma i huset eller så hade de åkt innan jag kom dit, jag hoppas på det första alternativet.
När jag gick därifrån kom 2-3 brandbilar till.
Det verkade ryka ur hela huset, men tror det var köket som brann eller liknande, där var det fönster förstörda å skit.
Usch, jag tänker på familjen som bor där, vilka det nu än är och jag hoppas verkligen inte de var hemma och att de isåfall inte hade några djur därinne.
Jag vill inte ens tänka på hur jag skulle må om man kom hem en dag till ett nedbränt hem.


Kommentarer
Postat av: Tess

Usch vad hemskt! Hoppas alla klarade sig oskadda!

2010-06-13 @ 10:08:08
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var inte någon hemma i det brinnande huset eller det vita. Det började i köket tror de men vet inte orsakern till det än..

2010-06-13 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0