I´m alive

uuuh va gött, hade ingen feber eller huvudvärk när jag vaknade imorse, drog till affärn, handlade.
Sen hem, bakade bröd.
Sen drog jag och Jerry ut med våra cyklar, tror faktiskt det är runt 10 år sen jag cyklade på en riktig cykel sist, bara cyklat på motionscyklar, haha, fasiken va jag vinglade först :D
Vi drog ut till sågudden iaf och la oss på en gräsmatta och solade och läste.
Håller på att läsa "The Strain", en vampyrbok jag lånat av Jennifer, uuuh va bra den är, jag är så fast i den, jobbigt att veta att man ska flyga i sommar bara. (säger inget mer om den saken, hehe)
Sen drog vi hem, glodde på en fotbollsmatch som gick åt helvete, domarna klantade sig och sen barkade det för England som jag hejade på. Skit.
Tyskjävlar!
Sen slängde jag mig ut på balkongen och solade lite mer...mmm...sooool.
Nu har vi glott på sådär 3 avsnitt av Dexter, jag som alltid är snabb att hitta serier har först nu blivit galen i denna, precis inlett andra säsongen. Helt underbart! :D

Nej..nu kanske jag ska se ett till avsnitt, men sen borde jag sova.
vi har en jobbig vecka på Accona framför oss.
Övertid, övertid och åter övertid.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

visst är den bra? :) läste ur den snabbt som attan, blev heelt fast och ville bara veta vad som skulle hända härnäst!

2010-06-27 @ 22:29:12
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv: Jo, det blir nog bra. Om inte så blir det ju spännande i alla fall. :)

2010-06-28 @ 00:37:29
Postat av: lina

nice :)

2010-06-29 @ 11:25:11
URL: http://rlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0