Summera dagen kanske?

Jag hann med en hel del minsann!


-Långpromenad blev det i det fina morgonvädret
-Packat och klart är det också
-Ute hos föräldrar har vi varit och missar har fått känna på gräs. Suomi var gladare än Dizzie kan jag ju säga, haha!
- Klippt och färgat hår har jag gjort också.

Min pocketbok har jag inte hunnit läsa, kommer nog inte göra det heller nu kan jag tro. Picknick vet jag inte heller om vi hinner med, det märks.

Tog lite kort på missarna på grönbete!


Dizzie trivdes bättre i ett hörn, hon ryggade tillbaks när hon kände gräset under tassarna, vi ska försöka få henne lite mer tuff under sommaren :)



Pappa tog med Suomi ut, hon ville inspektera blommor lilla damen!


Haha, men ja, sele är inte det roligaste tycker de. Om ni inte la märke till det så hade inte Dizzie på sig sin sele på bilden, hon hade slitit sig ur den på något konstigt sätt, men ja, hon vågade sig ju inte ut på gräset så hon skulle inte ha kunnat fly heller :)
Dock så lyckades suomi fly en gång, men jag norpade henne :D

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Tess

Kissemissarna då :-D Så söta!

2010-06-05 @ 17:15:07
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0