Längtar...

...den 19 mars åker jag och Jerry ner och Hälsar på brorsan, Teza och lilla Liam.
Liam har visst börjat vända sig själv och ligger och asgarvar åt allt, ska bli riktigt kul att se hur mycket han har förändrat sig sen sist vi sågs, som var nyår.

Fick en tid hos min läkare idag också när jag ringde sjukhuset, den 29 april ska jag träffa honom, för att se vad nästa "projekt" blir. Hoppas hoppas hoppas det blir sista grejen nu. Så förbannat trött på detta. Skönt att jag fått en bra läkare dock.

Igår stack jag och Jerry till Karlstad, köpte tält inför sommaren och gick på ikea och hoppade in på max. De har visst börjat med falafel-burgare!!!! ÅÅÅH så gott det var :) Fast chilisåsen var farligt het, höhö, så akta akta, men smaka smaka!!! Sen åkte vi till Edsvalla på vägen hem, svängde in på ÖoB.
När vi åkte därifrån såg jag en bil jag tyckte jag kände igen...Det var FOCen!!!! Min gamla nissanbil, ååååh, jag blev lite glad, den såg hel och fin ut fortfarande :D Drömde mig tillbaks till när vi åkte till damp första året, jag, Jenny, Malin å Annie drog ner till ett gäng galna smålänningar vi knappt träffat för att festa och tälta en hel helg.
En av galningarna är min Jerry :)
Nu har jag en liten fjärtbil, funkar inte bra för roadtrip, inte alls faktiskt.
På påsk ska vi ner till Vimmerby igen, blir iaf jag, Jerry och Annie, sen märks det om Malin eller Kennet tar en sista plats eller om den förblir tom.
Fredagen kommer dock att bli festdagen, Laser ska ha 30-årskalas fick jag höra, åååh, det blir kul, då kommer ju massa folk komma dit, skitakul!

Nej, nu ska jag styra lunch för imorgon.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Snygg bakgrund du styrt på bloggen :-) hehe...javisst blir man lite nostalgisk om man får syn på sin gamla bil :-)



Svar: För mig passar det torsdag eftermiddag/kväll. Jag håller mig hemma hela tiden. Orkar inte ut och gå riktigt än, så det är bara att komma förbi :-)

2010-03-08 @ 22:23:29
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh, blev max(!) sugen att testa en sån burgare. Vi kanske kan stanna till vid nåt maxhak på vägen upp eller ner till Vimmerby?

2010-03-09 @ 17:13:19
Postat av: Malin

Åh, jag vet inte hur jag ska göra. Jag både vill och vill inte åka till Vimmerby. Det finns både fördelar och nackdelar. AAAAHHH! Kan jag splitta på mig och vara på båda ställena? :/

2010-03-09 @ 23:26:41
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0