Rammstein

Inatt drömde jag väldigt konstigt.
Skulle visst på en spelning med Rammstein, går in i en byggnad som är väldigt lång, man kom först in i ett smalt rum, gick vidare till ännu ett smalt rum, sen var det en 2-3 till rum innan man kom in i någon slags aula.
Trötta i benen var vi. (det var jag, Jerry och Elin)
alla satt på stolar, så vi hittade ett par framför något stort svart bord av något slag, så vi satte oss där och slängde upp benen på bordet.
Bandet började spela. Plötsligt står sångaren mitt framför oss, vilket gjorde oss förvirrade, scenen var minst 15 meter bort. Då upptäckte vi att det var en scen som de byggt upp som vi slängt upp benen på, så vi var nära att fälla sångaren, HAHAHA.
Inte så mycket mer med det, vi tog ner benen, spelningen fortsatte.
Sen skulle det vara paus efter halva. Då gick bandet ut och delade ut papper till oss, för då skulle de dra en låt direkt efter spelningen och de skulle ha ALLSÅNG...?
Så alla fick sitta och öva in texten i den lilla pausen som var.
Sen kom de igång, sångaren gick runt bland publiken och skulle låta alla sjunga lite i micken...oh my god, vilken ångest jag hade, jag ville inte sjunga, så jag försökte cirkulera runt så han skulle missa mig, men det blev mer och mer katt och råtta-lek av det.

Finns väl ingen video, men denna låten var det, Rammlied, mixen som Devin Townsend gjort, haha, underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0