En listjävel

Kanske inte så kul att läsa, men förbannat kul att fylla i, sett flera som gjort listor, så nu ville jag härmas. Ni får härma vidare om ni vill, jag kommer hårdplugga svaren ;D

Höger- eller vänsterhänt: Vänster

Humör just nu: Glad som en lärka
Favoritgodis: Får nog säga polly

Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming och ärtsoppa

Kläder just nu: Svarta jeans, grönrutigt linne och en Dimmu Borgir-huvtröja

Musik just nu: Det sista jag lyssnade på idag var Tiger Army

Vad sa du senast: "Hahaha, så jävla stygg, får jag lägga upp den på skrivbordet?" (Läs föregående inlägg)

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Svårt. Fast skulle nog inte vilja hoppa bak så lång, 50/60-talet tror jag, då var allt nytt och spännande med all ny teknik, tänk att det känns som julafton varje gång du får igång grammofonspelaren med din enda skiva och du står med dina 20 kompisar som inte har grammofonspelare och ni bara hoppar och är besatta. Inte nu som när man tar allt för givet.

Sommarplaner: Festivaler, slappa och hälsa på lilla brorsonen :)

Fisk eller badkruka: Båda delarna, gillar att simma, men är ingen lektok, då håller jag mig hellre på stranden än att åka rutschkanor och sån dret.

Längd och vikt: 170 cm, 61,5 kg

Hur många kuddar sover du med: Egentligen 2, men det pendlar mellan 4 och ingen beroende på hur mycket jag sprattlar och hur många Jerry snor och slänger ner på golvet för att han tycker att han har för många kuddar. haha

Favoritväder: Varmt, sol och en svaaag bris :D

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Bandare med batterier som aldrig tar slut, kompisar och ett fruktförråd som aldrig tar slut, åh så vi skulle må tills vi blev räddade :)

Spelar du nåt instrument: Icke, det närmaste jag var så var det väl att jag höll i en bas. fick även en tunna att slå på...och när jag var liten snodde jag brorsans lilla lilla synt några gånger.

Morgon- eller nattmänniska: Morgon definitivt! Vill ha saker klara på morgonen, så jag sen kan slappa resten av dagen, somnar sött tidigt på kvällen för att gå upp tidigt igen... har nog fått det av min far :)

Sparare eller slösare: Båda delarna. Jag sparar pengar för att kunna slösa upp dem :)

Vem är viktigast för dig: Min familj och mina vänner

Bästa film: Den är tuff. Hm, säger väl några: Boondock saints, fight club, oh brother where art thou etc etc.

Tror på liv på andra planeter: Ja, något slags iaf.

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Inte som jag kommer på, men en del  är väl bi-, bryr mig inte särskilt, kärlek som kärlek.

Tror du på mirakel: Ja för fan

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut, vilken idiotisk fråga.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jodå

Ser du på kärleken som ett misstag: Öh? Nej? Ser det som lycka. (Vilken idiot har skrivit dessa frågorna?)

Hur många barn har du, vill du ha: Jag har inga barn. Känner inte för att få barn heller för den delen, men man ska väl aldrig säga aldrig. Men jag har aldrig haft det där suget faktiskt som de flesta verkar ha.

Bio eller promenad: Promenad! Tror att sista gången jag var på bio var när vi, ett gäng, firade Malin när hon fyllde 25 år, såg den där Johnny Cash-filmen. Hon fyllde 29 i år, så det säger kanske en del :) 

Är du kittlig: Oh ja

Snarkar du? Nej, men jag har visst lite konstiga ljud för mig, typ "smackar" fast med stängd mun, töligt. Och så pratar jag ibland :)

Stjärntecken? Tvilling

Rädd för insekter? En del små kräk gillar jag inte, spindlar är väl det värsta (räknas de som insekter?)

Äckligaste insekten: Läs ovanför, och om inte det funkar, säger jag nog pissmyror

Största svaghet: Rädd för allt

Det här är jag bra på: Tror jag är en bra lyssnare, en bra kramkompis också. Och så är jag bra på tacotårta :)

Bästa bok? Liftarens guide till galaxen.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Bota sjukdomar

Vad vill du jobba som? Det vet jag verkligen inte. Godistestperson?

Chips, morötter eller godis? Godis helst, sen morötter, sist chips

Pizza eller hamburgare? Pizza, eller Jerry hemgjorda hamburgare

Skriver du dagbok? Nej, räcker inte bloggen?

Har du någon flickvän/pojkvän? Ja, t.o.m sambo

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har ju två tatueringar, vill även ha nåt på vaden i framtiden..och kanske ännu mer, vem vet, men det är det första tror jag, men vad, det vet jag icke än.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Halvt om halvt, min Jerry gör fint, och så går jag och skräpar ner känns det som :S

Gungar du på stolen? Nej, inte längre. Jag är vuxen nu ;)

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej för fan, höjder är inte lycka för mig

Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster

Hur är din drömtjej/kille? Som Jerry, hårdrocksgalning med mysfaktor, det bästa av två världar :D

Hur många syskon har du? 1 helbrorsa, 2 halvsystrar

Vad är du mest rädd för? Höjder & spindlar

Är du rädd för blod? Ja, usch usch, kan känna yrsel när jag ser blod

Saltar du på maten? Nja, lite i vattnet till pastan typ, men saltar aldrig på efteråt, förutom på kokta ägg då :)

Gillar du att sjunga? Ja, love it, fast jag är usel på texter, så det låter nog inte så bra :D

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Estet- Gillar att rita och fota helt enkelt. Tänk om man nån gång skulle ha råd med en riktig kamera, men jag har andra planer för min lön ett bra tag framöver.

Anser du att du är stark? Halvt, har ju iaf börjat på gym :D

Brukar du sola? Ja, fast man har blivit försiktigare, solen är inte som den var när man var liten, den är mer ilsk nu.

Vad gör du om du får hicka? skrattar först, för det låter töntigt, sen försöker jag behärska mig och svälja som en toka, brukar gå...sådär :)

Snusar du? Snusläpp? Åh nej, fy fan.

Kaffe, te eller inget? Te

Har du en besatthet? Hmm, jag är inte så besatt, orkar aldrig läsa in mig nog på något för att bli besatt. Men det närmaste jag kommit besatthet på länge är väl Sopranos-serien :)

Hoppas ni lärt er något om ni orkat läsa så här långt!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Skoj att läsa :-)

2010-05-21 @ 23:44:28
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Mirja

Jag snor listan från dig...:)

2010-05-22 @ 11:26:08
URL: http://mirjaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj! Det var visst väldigt längesen du var på bio. Jag fyller 30 om ett år, vi kanske ska passa på att gå på nån film då? ;)

2010-05-22 @ 15:36:20
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gött det! Kan be Tobbe fixa det så får du den till helga :)

2010-05-23 @ 11:49:11
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Malin

Jupp, du får sniffa på mig så mycket du vill. Det blir nog på Viksholmen ja. Om vi inte hinner ses innan då.



Åh, vad jobbigt. Svårt att hitta film till dig din kräsna jävel... ;P



Tack, även om jag inte får jobbet så löser det sig. Det är det som är så bra! :)

2010-05-23 @ 22:53:16
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kan på onsdag! :)

2010-05-24 @ 17:45:26
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

17 funkar för mig! Var?

2010-05-25 @ 17:21:43
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

It's a date! Ses imorrn! :D

2010-05-25 @ 19:58:46
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag snor den! :D

2010-05-26 @ 16:46:26
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Malin

Killar och nagellack går tydligen inte ihop... ;)

2010-05-26 @ 19:16:01
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad hände med inlägget ovanför?

2010-05-26 @ 23:56:54
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0