Kalas

Idag fyllde Tess 30 år.
Storkalas ute i Treskog!
Jag och Malin for dit.
Jerry skulle också ha följt med, men han drog sig ur, Jenny skulle också ha följt med, men hennes föräldrar var tvungna att akut ta bort sin älskade vovve som njurarna kollapsade på i helgen, så hon ringde och grät och kunde inte komma med, åh jag tycker så synd om dem, alltid jobbigt när djur blir dåliga, ännu värre när man måste ta bort dem. Jag ska krama länge på Jenny imorgon på jobbet. Stackars.

Jag och Malin for ut till Tess föräldrahem där vi satt och smaskade god mat, tårta och gick tipspromenad, hah, och vet ni vad? Jag, Malin och en till herre vann!!! Hah! Frågor om Tess som vi inte alls hade koll på, alltså, henne har vi väl koll på, men inte svaren till ett gäng frågor.
Så det var väldigt överraskande och roligt!
Vi vann godis, yihaaa!


Min vinst :D

Jag, Jerry, Jenny och Martin samlade ihop till ett presentkort på sköna rum, så nu kan Tess få lite massage, de har visst särskild för gravida, det blev hon mycket glad över.


Jerry fick skriva, han skriver finare än mig


Presenten och kortet, hittade ett med en lila katt på, perfekt. (och ja, för er som inte vet, lila är hennes absoluta favoritfärg, allt går i lila :D )


Jag skitglad, kommer i min kilt igen, gjorde jag INTE i vintras kan jag ju säga.


Jag är kass på att posa, istället kommer Dizzie på en catwalk bakom mig


Här passerar hon säkert medans jag är osäker på vad jag ska göra


Tittut


Min kilt som jag köpt i skottland, love it!!!
(Och ja, Dizzie viker ut sig i bakgrunden)
Klädde mig lila dagen till ära, det var ju faktiskt Tess födelsedag :D

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Trevligt med oväntat vinst!

Och härligt för dig att du märker resultat av träningen du sliter med! :)



sv: ja, se den man blir förbannad men det är jäkligt intressant

2010-05-09 @ 21:35:34
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Tess

Det var jättekul att ni kom och grattis till vinsten :-D Tack så mycket för presenten. Ska spana in den där gravidmassagen snart tror jag :-)

2010-05-10 @ 17:33:31
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Man måste ju älska när djur vill vara med på bild. Speciellt när de inte ens fattar det själva. Alltid när jag ska vara seriös och posa så smyger Roy eller Conny fram.



Jag ska vråla på Danzig från dig! :D

Synd att du inte ska dit, då kanske vi hade sett varandra :)

2010-05-11 @ 20:46:47
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0