Jag blir blöt i ögat/ Vimmerbyfest

 Skrattade som en tok, kollade igenom bilderna från helgen, mycket snygga kort!

Varsegoda!


Jerry och Fia, bror och syster


Jag och Fia taggade inför kvällens händelser


Glittrande cider :D


HAHA! Demonkatt!


Jag ser trött ut innan det ens har börjat


Här lärs det ut om fäktning


Konstigt att katten heter Ilska? :)


Mackan hittade en hatt


Av kattkorv blir man populär


Kolla in Mackans blick :D


De var ganska lulliga redan när vi kom :)


Och vi kom snabbt ikapp


Två glada och en som inte hann med :D


Yeay, glad jävel!


Vi är goa mot varann jag å Jerry :)


Lakritsglögg, det gillade Jerry, inte jag


Fiaaaaaaaaaaaaaaaaa


Varför ser du så konstig ut? Har du sovit för lite?


Syskon som sagt, ser ni likheten?


Ostkrokar? Eller maskar?


Hahaha, Emil med sin glöggkanna :D
Kom och fyllde på hela tiden :)


Hihihihi, va fan?


Ok...jag säger: Little Britain. Catfish? HAHAHAHAAAAA!


När det blir kväll är det bäst att ta fram solglasögonen, bahaha.
Mackan ser väldigt filosofisk ut?


Vi skulle försöka se ut som amerikanska översittare eller nåt, lyckas kanske...inte så bra!


Tummen upp, tummen upp!


Fia som man


Emil tog en liten svängom med sig själv


Sen skulle det spelas band. Emil-gitarr, Jerry trummor, Kaj-var gitarr men började gå över till trummor, men ack så Jerry förklarade att det inte kan finnas två trummisar i ett band, Mackan gjorde bra ifrån sig på bas :)


Hahahaha


Mycket vackert


Trötta mjau?


Stackars kaaaaj?


Posörer framför skalle


Schnyggt Fia!


Åh så läckert kort, baha!


En julbock ey?


Inte skön att sitta på verkar det som


Eller...det kanske den visst var?


Ja, klockan är strax efter tolvslaget, ska vi hänga om Emils julbelysning? Jajjemensan!


Hahahaha, så kul man kan ha med ett kohuvud :)


Fin tavla Jerry hittade till Emil på second hand :)


Hahahahaha, snyggve!


Trööött?


Kolla så snygg belysningen blev :)


Uh?
Denna bild får avsluta denna festen.
Väldigt roligt var det.
Höll på att bryta ihop av vissa kort, så vackra, hahaha!

Skål på er!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt! Oj, får se om jag kommer ihåg allt jag tänkte skriva nu då... Snyggt med plattor på väggen! Så fina katter och tufft namn :-D Glittercider? Hur funkar det? Dricker man glittret?? Lakritsglögg...BLÄ! Hmm...du ser piggare ut ju senare på kvällen det blir :-D

2010-11-25 @ 22:00:20
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahah jag dog lite av kohövve :D



och GRATTIS till högskoleprovet smöla, you kick ass!

2010-11-25 @ 22:52:38
Postat av: Maol

Strapping young lad hår :D

2010-11-26 @ 15:49:03
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Annika N

Haha jäklar vilket röj!! Lakritsglögg måste jag testa!

2010-11-26 @ 18:49:12
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Fian

Jäklars vilka snygga bilder. Vi får köra en ny fotosession i tretton-helgen. =)

2010-11-26 @ 23:13:20
Postat av: Pernilla

Catfish! xD

2010-11-27 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0