Jag måste...

Heeej!
Jag lever!
Vad har nu de jäkla läkarna gjort då?
Jo:
De har lyft över örat så min kind drogs upp och inte är lika "bullig" på vänstersidan.
Sen lekte de återanvändning! (HALLE-JÄVLA-LUJA!)
De tog fettet som de tog bort och la in under ögat.
De skulle egentligen ha behövt ta fett från magen, men det räckte med det som de tog bort vid örat, så jag slapp ett ärr på magen!
Att kunna gå hem från sjukhuset utan att gå framåtböjd var en ny upplevelse för mig.
Att slippa få ont varje gång jag ska resa mig/hosta/vända mig när jag sover är en befrielse.
Jag har ett stort bandage i ansiktet, ett precis under ögat som självklart sticker upp lite, så jag ser...sådär :)
Och så har jag ett sort bandage över vänster öra.
Så jag är inte grann.
Nästa torsdag skulle min läkare till Karlstad, så jag behöver bara ta mig dit för att få bort stygnen, vilket är jävligt gött!
E18 är en otroligt tråkig väg.

Nu till min rubrik!
Jag måste på Metaltown.
System of a down, mina älskade gudar, ska dit!
Det går ju inte att missa!
Ses vi där? :)


Från i somras, dock dagan innan Metaltown, detta är ju West coast riot!
I år - nytt område, blir intressant!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Annika N

Skönt att höra att allt gått bra! =)

2010-11-30 @ 19:23:44
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Maol

Jag funderar starkt på att åka dit till sommaren. ^_^

2010-11-30 @ 19:27:52
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Härligt att det gick bra!



Va!? Ska de inte vara i hamnen längre? Där som det är så mysigt och centralt dessutom...:-/

2010-11-30 @ 21:21:25
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: jennifer

skönt det då väl, att du "bara" har i ansiktet :)



jag vill på metaltown! jag får försöka spara spara sparaaa :)

2010-11-30 @ 22:14:01
Postat av: alex

skönt att det gick bra för dig! och lätt att vi ses på metaltown!!! ja måste se dom:)

massa kramar från skövde

2010-11-30 @ 22:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0