Kall

Uh, lämnade bilen på a-bilar för service, Elin var promenadsällskap hem.
FY FAAAAN:
Det regnade och var allmänt trist väder, kallt å gött.
När jag kom hem hade jag ingen känsel i låren, inte konstigt, mina byxor var genomvåta och iskalla.
Mumma.
Så nu har jag tagit en lååång varm dusch och hoppas jag tinar snart.

Damp gör en peppardase (Vilket jag precis tjuvhörde var pepparbiff)

idag känner jag mig mänsklig igen efter tvådagarspartajandet.
Man börjar bli gammal, höhöhöhöhöhöhöh


Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

mm, trevligt med en personlig kock ;)



sv: ohjaa, där slog du huvudet på spiken!

hahah, alla har vi våra små hemlisar.

2010-11-02 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0