Tjipp å tjo

I helgen var jag i Bollebygd på ettårskalas hos min lilla brorson, världens goaste unge!
Vi fick även följa med på babysim, hur gulligt som helst, roligast var det då lille Liam skulle hålla i Mickes fingrar så Micke skulle dra honom i vattnet, hon tog fingret och bet till istället :D

Det kommer bilder senare!
ORKA IDAG?
Men jag kände att jag ville säga "hej" till er, jag har varit lite dålig på uppdateringar!(Sa flickan)

När jag for, då kom det folk, Fia och Mackan kom upp på besök, Mackan skulle på någon kurs i Karlstad idag, så då åkte de upp över helgen, snajsigt, då hade ju Jerry också en sköj helg!

Igår stack vi och bowlade, gick apbajs för min del, men kul var det!

På fredag rullar vi nedåt till Tuna.
Var nere senast i påsk och nu när min (...JA JUST DET JA:
Operationstid: 29 nov!) operation blev lite senare än vad jag hade trott så hann vi med att åka ner en sväng, Jerry har ju nlivit farbror igen, så vi ska kika på lilla pyret!

(Ja, mycket bebisprat, nej, vi är inte sugna, så börja inte ens tänka på det, haha!)

Wowowowowowooooooooowwowowow
Lyssnat mycket på Street dogs idag, är glad som en stjärt!



Tjipp å tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0