Konstigt...eller bara perverst?

Förra fredagen när jag hoppade in på gymet blev jag paff.
När jag skulle in i omklädningsrummet stod det en lapp på dörren. "Vi har bytt omklädningsrum vid tolvslaget, herrar här" eller liknande.
Uh? kikar på herrarnas dörr där det ju självklart står "damer" istället....JAHA?
Ok...? Eftersom jag är där 5 på morgonen brukar jag vara eeeensam också, runt 5.30 ramlar det in fler folk.
Jag går lite förvirrat in hos herrarna (eller ja, nya damernas) och byter om.
Sen går hela passet till att fundera på om de andra trötta läser skyltarna och går rätt, våga duscha?
Ja, jag måste duscha, man blir ju jättesvett av gym.
Ok, då är det dags för det.
SHIT ÄCKELPOMMESFRITTES!
Vad är det med män? Har man ludd under fötterna från strumpor när man står i duschen, sköljer man då inte bort det man har under fötterna och sköljer bort det som hamnat på golvet runt om så man slipper trampa i det?
Jag drar verkligen inte alla killar över en kam, för då vet jag, om det hade varit på det viset hade man inte ens sett golvet.
Men...uh, äckligt var det, jag gick och försökte få bort lite ludd, men det hade ju fastnat i golvet, jag kände mig som en stor bakteriebomb efter den duschen.
Dock ingen som gick in fel, jippie!
Idag var jag där igen, nu hade de gjort rent, märktes direkt att det bara var kvinnor som var där,dock gick en man in fel!!!
Hahah, bästa tidpunkten också, jag skulle precis vira in mig med handduken, men hade bara slängt den bakom ryggen och stod rakt ut med armarna.
DÅ kom det in en kille, jag visade A-L-L-T.
Grattis fröken ANNELIE.
Han stack ut snabbt som fan, hörde honom sen säga till någon ute i gymet "Jag gjorde precis något väldigt dumt" HAHAHAAAAAA. Kan faktiskt inte annat än skratta, jag såg aldrig hans ansikte, så jag kommer inte tycka det är pinsamt, men jag antar att jag kommer se vem det är i skiftningen av rodnad i ansiktet :D

Jaja, långt inlägg.
Men den stora frågan är ju, varför byta omklädningsrum?
Bara för att damernas rum inte var lika nergrisat? Inte lika mycket beläggning på kakel?
Vill de att folk ska gå fel så det blir lite kärlek? Grrr..
Det är samma storlek, lika många bänkar att ha grejer på är det.
Så vi fick ett äckligare rum, tack så jäkla mycket!

Tjipp tjo!/Den ofrivillige blottaren

Kommentarer
Postat av: Tess

Skumt att bara byta rum sådär...:-S

2010-10-19 @ 21:07:50
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: annika

Vilken konstig grej att byta rum! Men jäkla tur att du inte såg vem de var..de hade nog känts ännu jobbigare!

2010-10-20 @ 15:27:32
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag tycker det är lite gulligt med ludd i duschen.

2010-10-20 @ 19:37:13
Postat av: Pernilla

HAHA! Tja, vissa av oss är exhibitionistiskt lagda. :P

2010-10-20 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0