Kära bror

Helt plötsligt blev den där omogna brosan, som sen jobbade i industrin ett tag, som sen studerade till nåt (vad vet jag,  sjukhus-fysiker nånting, hjälp mig brorsan),  väldigt vuxen!
Är väldigt stolt över dig!
Och nu är du helt plötsligt 32 år.
Och så har du träffat en väldigt fin tjej som du ska gifta dig med till sommaren och som du har fått en väldigt fin son med.
Kan inte säga annat än tummen upp!


Brorsan med sin vovve Hiro!

Grattis på födelsedagen 4/12!!

Kram/ Syrran!

(Vi ses runt nyår!)


Kommentarer
Postat av: Brosan

Tack så mycket syster!

Jo, det var väl sjukhusfysiker eller nåt...

Fick en hälsning på FB idag där nån kallade mig Bert (som jag var lik i högstadiet...). Minns det som igår, men det är ju typ 16 år sen. Lika gammal som jag var då! Sug på den...

2011-12-04 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0