Klässbol

Nej, nu drar det iväg mot Klässbol och julfirande.
Ha en fin jul allihopa, jag håller tummarna för att vi alla har varit snälla und so weiter.. :)
Fick en chokladask av en klasskamrat idag för att jag lånade ut en bok, sånt gillas ju! :D Paradis is lööövly!
Fick panik-kasta i färg i huvet idag också, andra gången jag inte hinner styra med Annie ju, bah, jag ska bättra mig. Annie - du kanske vill hjälpa mig med min hemska lugg nån dag, den är...enormt lång, kittlar nästippen!
Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Äääh, den är kvar. Du får väl höra av dig om du har en slant över och är intresserad. Den ligger nog bara i en låda här om ingen annan hör av sig :) God jul!

2011-12-25 @ 14:51:39
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0