Näver ägäjn!

Nu vill jag inte öppna den boken jag gnällde om i mitt förra inlägg någon mer gång i mitt liv. Borde egentligen bränna den. Är så rasen. Tur att jag har en anti-medicin bok nu också, så man lugnar sig lite :)
Medicin är väldigt bra - ibland.
Tack vare medicin kan många fler ha en bra liv, cancer kan försvinna, hjärtproblem kan lugna sig, leder ömmar inte lika mycket etc etc..
De pratar om biverkningar på alternativ medicin, som om skolmedicinen är så mycket bättre?
"Egentligen behöver jag bara ta en tablett för det här, men då måste jag ta en till, för att slippa en bieffekt, sen får jag ta en till tablett för att slippa bieffekten på den andra tabletten..."
Något ni hört från föräldrar eller folk som är äldre än dig själv? Eller måste du göra det själv?
Så det ska bli intressant att se vad de nämner i den boken!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, sedan så verkar folk få medicin när de egentligen behöver annan vård. Enklare att bara skicka hem folk med ett recept.

2011-12-08 @ 00:25:08
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0