Är det bara mig...

...blogg.se är segt nu?
Varit så några dagar.
Segt att få upp både min egen och andra bloggar.
Irriterande.

Nu har jag precis gjort ett sista "plugga matte inför prov"-ryck.
Och som jag sa till Jerry - får jag bara sudda ut allt jag räknat ut två gånger redan för att jag upptäckt att det absolut inte kan stämma, så får jag det rätt.
så håll tummarna för att jag får bra frågor imorgon och att jag kommer ha tålamodet :D

Idag började Marie på jobbet igen, yihaa!
Chefen plingade henne igår.
Så nu får vi hålla tummarna att det går bra för accona så hon får lite längre anställning!

Längtar sååå till helgen också!
På fredag blir det partaj i Arvika med gött fölk och på lördag blir det partaj i Karlstad med gött fölk och på söndag är det namngivning för lille Connor.
Fullt upp - men roligt!
Sen har jag bara en vecka kvar med övertid på jobbet, så snart kommer jag vara lite mer människa.
Ska bara skynda mig färdigt med matten också, två kapitel kvar efter detta provet. Klarar jag bara provet är det bara att gääääse på!


"Hej, jag heter Fernando Torres, jag lämnar Liverpool eftersom Chelsea erbjöd ca 55 miljoner euro för mig.
Jag är en tönt, jag tar alla de pengarna jag inte behöver och lämnar ett lag som behöver mig"
FUCK YOU!!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag är så jäkla ledsen för att Torres var likadan som de flesta. Gör allt för pengar och inte har något hjärta =(



Blä för honom! =(



Som jag läste på liverpools hemsida där en pappa skrev vad sin 6-åriga son sagt: " Pappa, vad ska jag göra med min torres tröja nu? Ska jag lägga den bland julsakerna? " haha

2011-02-01 @ 19:14:08
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Annika

Jo just ja min blogg.se är inte seg...

2011-02-01 @ 19:14:44
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: ja, det måste vara något med mäns lukter för mina kläder får vara i fred också :)



Åh, vore grymt skoj att gå ut! Ska höra om min karl är sugen :)

2011-02-01 @ 19:59:06
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Laks

Blogg.se har faktiskt krånglat lite, det tycker ja med.. först å främst så går det ju aldrig att göra mellanrum längre i inläggen (men så har det ju vart i typ tre månader nu..), så man får gå in å ändra manuellt i kodningen du vet med < b r > - grejen.. är det så på din också?

sen försökte lägga upp ett youtube-klipp igår, det funkade först inte men efter ett tag så..

2011-02-06 @ 21:33:00
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0