Heta grannar?

Tidigare har jag berättat om när Jerry såg tre nakna grannar i ett fönster.
Det har vi funderat en hel del på, nudistsammankomst eller inte.

Nu är vi förbryllade igen.
Igår såg vi att de hade två fönster öppna och att de varit det under hela natten.
Det var iaf sådär -15, så vi trodde de åkt hemifrån och öppnat fönstrena när det fortfarande var runt nolla för att vädra.
Osis tänkte vi, de kommer ha det kallt när de kommer hem.

Så började det lysa i deras lägenhet och fönstrena stängdes.

Ok.

Fine, de upptäckte det.

MEN, igår såg Jerry att de öppnade igen och det har varit öppet hela natten och idag sträcker sig temperaturen ner till -20.

WTF?

Vi blir mer och mer förbryllade över de där människorna alltså.

Haha, teorier?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Micke

Rätt märkligt. Och jag kan inte komma på en enda bra anledning till att dem gör så... Hoppas ni får klarhet nån gång.

2011-02-13 @ 16:06:25
Postat av: HighlanderTess

Haha...ja du vad sysslar de med egentligen :-D

2011-02-13 @ 23:22:50
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Haha, what? Fast jag öppnar mina fönster titt som tätt för jag tycker alltid att det är varmt, men då handlar det typ om en kvart eller så.



2011-02-14 @ 14:26:05
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Laks

konstigt ställe.. haha X) men billigt ändå för ni behöver ju ingen tv! xD

2011-02-15 @ 18:29:32
URL: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0