Tool och stackars räv

Inatt drömde jag att jag skulle följa med en arbetskamrat ner till källaren på vårat jobb och spela lite tool-låtar på rasten.
Han (sivert är hans namn) skulle sjunga och jag skulle trumma. Eller ja, rättare sagt, slå med järnrör på det jag såg.
Det var kul och bergis skitvackert.
Sen skulle vi göra det på en annan rast, men det enda tillhygge jag hittade då var en stor hyvel och en planka.
Att det var med en och höll på med en synt också gjorde ju att jag inte hördes ett dugg, hur mycket jag än hyvlade.

Weird.


Världens snyggaste googlebild eller vad? Men ungefär såhär såg det väl ut i min dröm I guess.

När jag ändå är igång med mina fantastiska drömmar får jag väl även berätta min groteska dröm.

Jag såg att det fanns en tipspromenad, så jag följde väl frågorna in i skogen.
Sen kommer jag fram till en fråga, på den här lappen hänger det en räv.
Någon har spikat fast den i en framtass och dragit ett av bakbenen ur led.
Det var så hemskt, den levde också.
Vet inte om jag tog ner den själv och dödade den eller om jag hittade någon som gjorde det. Den led iaf, så den förtjänade att få somna in och få ro.
När nu detta var över kom ju den stora frågan - VEM HADE GJORT DET HÄR?
Hatat kokade i mitt bröst och det blev ju inte bättre när jag fick reda på det.
Det var sverigedemokraternas Jimmy Åkesson och moderaternas Carl Bildt!
Sen satt de i tv, berättade att de inte tyckte att de hade gjort något fel, de verkade nöjda över sin tipspromenad.

Hej, jag är en idiot.
Och rävar är ÄCKLIGA.



Underbart djur!

Tänk, mitt hat mot denna man kryddas på i mina drömmar och jag låter det ske.
Då har man inget hopp till människan ifråga.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

he he he den drömmen alltså.

2011-02-27 @ 16:10:56
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: annika

Haha vilka drömmar du har! Fast man vet ju faktiskt inte vad den där åkesson kan ta sig till. Han är ju en stor idiot!

2011-02-27 @ 16:18:41
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Tess

Du borde göra en bok av alla dina drömmar :-D

2011-02-27 @ 23:30:31
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Meeeen, vilken hemsk dröm.

Men lite roligt att det var aset Åkesson.



Jag har ju typ en alldeles egen räv hemma.

Min hund ser ganska mycket ut som en räv när han kurat ihop sig för att sova.

2011-02-28 @ 14:28:40
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0