Jul i 6 dagar


Missarna innan avfärden mot Klässbol


mor Lena och moster Anne


Annes göbbe Håkan, pappa och Jerry


Jag med en mörk afrikavattens-grogg. (Pepsi och schweppes citron var fasiken ingen höjdare)


Stefans fick of course julklappar de med, de verkade nöjda


Världens snyggaste bild på mor och far :)


Dörrhängare fick vi, som är välanvänd


Eltandborste till mig=kärlek


En grön mössa fick jag, och här, med benvärmare på händerna symboliserar jag att jag även fick grå tumvantar


Ett normalare kort på mina föräldrar :)


Försök till familjekort, bahahaaa
Fint nagellack förresten Jennifeeer!


"Jag håller i dig då, achabaklubfhufgtufghhut..."


Malin, Jenny, marie och en liten Connor i soffan hos mig i mellandagarna, bjöds på fika och så var det julklappsutdelning, mysigt och trevligt!


Tess var där också, ganska självklart, eftersom hon hade sin Connor med, tror inte han hade krypit hem till oss själva :)


På kvällen, sådär vid 22-23 tiden fick jag och Jerry för oss att gå ut och åka stjärtlappar som vi fått i julklapp, var skitkul, åkte som tokar och jag såg ut som "den där Mary" i håret när jag kom in :)
Tyvärr har en av våra stjärtlappar spruckit, så jag måste försöka få tag i en ny. :/


Min kära bror med Teza och deras Liam som växer så det knakar :)


Klättra och stå är väldigt kul, roligt att ta några steg mellan mor och far också, så snart springer han väl omkring överallt bara han får in snitsen lite mer :)


Liam fick nog mest julklappar, haha!


Yeay! Jah fick också lite julklappar


Fina Hiro, en finsk lapphund fick en pipande banan av oss som han älskade då iaf, haha, han hade visst lyckats hitta just det paketet i en påse fylld med julklappar dagen innan vi skulle dela ut dem, måste ha luktat nåt särskilt om den :)


Här håller Liam i en bamsemugg han fick av moster mig och på huvet har han hörselkåpor från farmor & farfar
Love that glugg!


Dizzie har stenkoll på Hiro :)

Det var en trevlig jul!
God mat, trevligt folk.
Nu vill jag inte äta jansson på länge dock haha!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fint familjekort. :)

2011-01-02 @ 15:33:08
Postat av: Tess

Härliga kort! hehehe...jag ser full i fasen ut :-D

2011-01-02 @ 20:29:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag trodde att hunden hade en riktig banan först.

2011-01-03 @ 14:57:38
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0