Done!

Jag hade ju en ganska hektisk vecka, men nu är den över.
Allt har hunnits med, grill på lördagen blev det dock inte, blev falafel och balkonghäng istället, var väldigt skönt att bara sitta å hänga faktiskt :)


På fredagen var det jobbfest, riktigt kul var det. (Var det min bål som gjorde alla så fulla tro?)


Jenny å Marie, glada töser!


Marie och hennes Hugo


Lasse å sin öl


Jerry och Zell, Djurgården och aik, inget blodspill :)


Ett spark-kort ville vi ha. (Ja, jag har storlek 40, haha!)


Henrik fick hoppa upp och plinka med bandet som spelade, riktigt dukig är han, spelar vanligtvis i Snakebite.

Roligt hade vi, vi hade t.o.m vädret på vår sida, trodde man inte tidigare under dagen!

Lördagen bestod av hantverksmässa med mor och far, shoppade en hel del tuffa saker, tex en ring som de hade gjort av bestick, snyggt och originellt, har inget kort dock.


En Sara hittade hem till oss, trevligt, as always!


En hårig Kennet (med lena ben) hittade också hem till oss.


Och en fröken Jennifer som kom med Kvikk Lunsj-present till mig, jag tjöt nog av glädje :D

Nej, nu ska jag glo på Slayer på tvn!
Gött med lite hårt på en söndag, höhöhö!

Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Snygging i röd klänning! Haha, sporadisk behåring på benen har jag nog aldrig sett :D

2011-07-03 @ 20:21:32
Postat av: Emma - I was on the moon. With Steve.

Jag har sökt typ sju kurser och hoppas att jag kommer in på några. Jag måste bara göra nåt annat än att städa liksom. Men fy så nervöst.

2011-07-03 @ 23:00:16
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Både du och syrran var prickiga :-D Onödig observation kanske...hehehe :-) Och JA, din bål gjorde nog folk fulla :-D Jag glömmer aldrig groggen du gav mig på Sweden Rock-kryssningen :-b

2011-07-03 @ 23:04:49
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0