Flôger

Höll förresten på att bli galen natten till söndagen när vi skulle sova.
En husfluga var i rummet, den var förtjust i mig, i mina öron, den ville verkligen krypa IN. Så jag vaknade gång på gång av att den spatserade på örat och försökte leta sig in.
Nej fy fan bövfelen vad äckligt.
Jerry hade nog inte lika snyggt luktande vax för han blev helt lämnad ifred medans jag fick ha sovsäcken upp över öron och svårt andandes.

Undra just vad den hade gjort om den hade lyckats?


(Självklart snodd från google)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Huh, äckligt! Vill inte att nåt kryper in i mina öron :-S

2011-07-18 @ 23:39:14
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

BLÄ!!

2011-07-19 @ 00:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0