Getaway Rock Festival

Ja här kommer lite kort från den snygga festival i Gävle!
Kom med nästa år vetja!


Mitt snygga nya mörkgröna nagellack jag fick i present av Jennifer, mitt läckra smurfglas och Jerrys öl prydde bordet på bussen.
I handen håller Jerry nåt som lät så jävla äckligt, men som faktiskt var gott - Minttu och red bull!


jäkligt happy!
Vi fick vara det nästan själva, enbart 13 pers på bussen och de flesta var 20 och ingick en egen "pakt".


Fia stretchar på campingen


I vårat camp fanns det två bröder från Halmstad, hahaa, de var väldigt underhållande, definitivt deras tält som ni ser, här försöker storebrodern rädda det lite grann.


Thorbjörn såg lite hängig ut på kvällen.
Dagen efter förstod vi varför - 2 helor och 5 öl på en dag....fy fan, jag skulle nog ha avlidit då tror jag.
Det finaste var dock när han hade grogg i ett glaskrus han köpt på second hand, (kruset, inte groggen) till historien bör nämnas att man inte fick ha med sig glas in på området, så när vakterna ertappade lite lullige Thorbjörn för att ta hans krus så letade de upp en tom plastflaksa för att hälla över groggen i.
Den som han så väl behövde :) Men tummen upp på vakterna, lite hövlighet bland vakter är guld värt!


Hade inte denna varit så stor hade jag dragit med den hem till Tess :)


Snyggaste solhattarna hittade vi på second hand också, här testar bröderna dem.
Solen stekte på otroligt, så man brydde sig inte precis om att hålla sig snygg :)


Jag körde fotbad jag istället, jobbigt bara när vattnet blev varmare än fötterna, för ingen orkade ju gå och fylla på nytt kallt :)


Inte särskilt bra skydd för ögonen dock :)


Ghost var väldigt snyggt!


Skolkortspose :) Men han hade ju så vacker tröja ju, Macabre är grejer det!


tittut!


Jag undrar just vad Jerry har sagt här, han verkar nöjd, Mackan...sådär nöjd :D


Skäggs


Tittar han på klockan?
Nej.
Han tittar på äcklig måsskit som precis landat på bordet som han lagt armen i, vilken tur att det inte hamnade i någons huvud iaf!


uuuh...jag blev bjuden på alltför mycket god jäger, men gött var det


Skydd är bra


Vomitory var väldigt snyggt


Det syns kanske...sådär, men framifrån, han med tofs - han var så förbannat lik Lundberg!


Bröderna knäpp


Bröderna knäpp


En lite arg Danzig, men bra var han!


Fia blev Jerry



Käng-gänget. (-sandal)


Kaffepojken


Opeth var vackert, haha, kul var det att det verkligen var en "par-spelning", för de flesta, (liksom vi) stod parvis och höll om varandra, de slutade spela runt 2 på natten, så alla var nog bara schletna, men mysigt var det :)


Ereb Altor var första bandet vid 12-tiden på lördagen vi skulle se, fy fan vad det var alltför tidigt, men ett band som absolut inte gick att missa!
Shit pommes frites! Skitbra är dom, plus att alla tre som stod upp sjöng, så det blev flerstämmigt vilket gör mig galen, älskert!
Tummen upp för dem!


ÄCKLIGA MÅSAR


Chips med extra salt. Svett ger dock inte så bra smak, så vi rekommenderar inte detta.


Vi och några träd tittade på Entombed - bra som vanligt!


"Hahahaa, titta Jerry, han ser ut som Rolf Lassgård"


"jaså han, jag trodde du menade han där" säger Jerry och pekar åt denna mannens håll.
HAHA,  2 look-a-likes!


Ghost?


Mackan, Lårspöket och jag

Som sagt.
Fint var det!
Följ med nästa år SA JA!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Blasfeministen

sv: kollade du Macabre när de var här i Sverige tidigare i år?



2011-07-20 @ 13:51:35
URL: http://blasfeministen.com
Postat av: Maol

Åh fy fan, konstigt att killen inte åkte in på sjukan för alkoholförgiftning. :P

2011-07-20 @ 22:26:50
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Diana

Hahaha har sagt det förr men tåls att sägas igen, LOVE dina summeringar när du gjort nåt sköj :D

Hahaha åå så kul att nån mer än jag ser likheter i personer heletin. Å när händer det liksom att det är 2 på samma gång haha klockrent ;) å haha ni och träden, å skobilden :) finfint!



Å yes! 19-21 aug tänkte vi komma upp :) och fira alla intagna höhö. eller alla pluggisar då :)

2011-07-20 @ 22:45:39
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Grodan

Nästa år ska jag fan dit! :D

2011-07-20 @ 23:17:45
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Tess

Meeeen....orkade du inte dra med den där hem till mig ;-D Hihi...den ser lite stor ut ja. Var stod den?

2011-07-23 @ 20:36:45
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0