Helg igen!

Ja då var det visst fredag igen då!
Vad har hänt den här veckan då?
I tisdags var jag med mor i Karlstad och shoppade, blev lite inför "skolstarten" plus ett par ordentliga slittåliga vandrarbyxor!

På onsdagen gick jag och Malin på olssons brygga och åt, uuuuh, åt kikärtsburgare som de hade på menyn, helt fantastiskt underbar! Testa testa testa!!!
Glömde helt att ta kort dock, jo, Jerry tog på mig innan jag gick och jag tog ett på Malin på kvällen :)


En glad jag


Och en glad fin Malin

Annars har jag inte gjort nåt kul, har väl städat lite..öh..ja.
Och jäklats med missarna självklart :)
(Eller ja, Jerry jävlas och jag springer efter och klappar på dem ungefär)


Dizzie är en ekorre?


Eller ett schackbräde?


Jerry jättenöjd eftersom han vevat så snabbt med kattleksaken att den böjt sig av värmen som blev


Stackars Dizzie med Tissen på hövve. (Skåda i spegeln bakom, här går jag och skyller på Jerry, så är det jag som håller i kameran.)


En vääääldigt busig Suomi, kolsvarta ögon :)


Ja och så sa Jerry. "Hur många flätor kan du göra av mitt skägg?"
"20" sa jag självsäkert. Alltför självsäkert. Tror jag fick ihop 16.


Inte bara vi människor som gillar att hänga på balkongen.


som sagt..

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Riktiga busögon det där :-D

2011-07-29 @ 22:33:47
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Diana

FINA töser där i början alltså :)

2011-07-30 @ 14:22:48
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0